Lbem skrev 2019-02-13 19:19:53 följande:
Illamåendet kom väldigt snabbt till mig. I v 6. Jag tog postafen då det var som värst första ca 5 timmarna efter jag vaknat, men sen slutade dom verka och jag började med lergigan comp som jag fick så himla ont i magen av så var tvungen att sluta. Nu mår jag ?bara? förbaskat illa, jag är bara i v 10 och vet ärligt inte hur jag ska orka. Som att vara konstant magsjuk
Daphodil skrev 2019-02-13 17:53:58 följande:
Jag har samma illamående som du, som att vara bakis, fast för mig är det större delen av min vakna tid. För mig blir det bättre av promenader och Lergigan comp. Upplever snabb effekt av det sistnämnda, så kanske något att testa direkt på morgonen?
Usch jag har inte velat inse att jag kanske skulle behöva testa lergigan eller nåt...men om man kan få ont i magen av det så blir jag inte så sugen. Jag är ju arbetslös just nu så är inga problem att bara ligga i soffan och vila tills det går över, så egentligen går det ju an. Eller så blir det värre just för att jag inte rör mig. Ska testa med promenader istället och se om det gör skillnad!