Bf September 2019
Fick RUL tiden nu...den kommer vara i v 19+4 ...är inte det väldigt sent eller??
Fick RUL tiden nu...den kommer vara i v 19+4 ...är inte det väldigt sent eller??
Avreagerar mig lite... sjukskriven ytterligare 3 veckor pga av illamående. Så om de inte släppt på dom veckorna har jag snart spenderat 6 veckor i soffan. Tiden går så fruktansvärt långsamt.
Sen har jag även börjat få foglossning så om jag mot förmodan kommer mig ut med hundarna en stund så får jag förbaskat ont i ryggen och ljumskarna till kvällen :((
När kommer det där glowet man läst om? Just nu känner jag mig endast lönnfet, lat och oduglig :?( tur jag har världens finaste sambon som hjälper mig så mycket han kan!
Nu har vi nått en ny milstolpe. Halva v.13 nu så dels förbi värsta risken för missfall. Och vi fick vårt NIPT svar. Vi väntar en frisk liten flicka =)
Känns mer på riktigt nu när vi fått en liten bit information om vad som gömmer sig därinne.
När har alla RUL? Jag har den 15 April, är då I v 20+3. Känns inte det lite sent? Eller är det bara Jag som är otålig kanske..
Surrealistiskt att folk i tråden börjar göra RUL tycker jag! Då är det ju verkligen på riktigt.
Hej :) Hoppas ingen har något emot att jag hoppar in här. Är egentligen beräknad till slutet på augusti, men kan lika gärna bli i september. Men (hoppas ingen i augustitråden läser här) den gruppen händer det inte så mycket i, inte så många som är så aktiva som ni är :) Är inne och läser här ofta iallafall. Jag är nu i 18+4 och har precis gjort RUL där allt såg bra ut!
Känns som man börjat bli lite mer gravid på allvar när man liksom kommit förbi den första fosterdiagnostiken. Tror de flesta här i gruppen nu är väl färdiga med KUB/NIPT och vet om att det finns en växande bebis där inne =)
Haha! Det är kanske förväntningar som avgör. Får man bara besked att RUL är första ul så kanske man köper det. Jag fick ett tidigt daterings-ultraljud vid första graviditeten, sen var det kört!
Ja, jag har skrivit det förut, men jag häpnas fortfarande över att man förväntas vänta halva graviditeten innan man får något bevis. Märkligt.
Ja det är väl feta fiskar som innehåller mycket omega3 men såklart bättre att äta någon fisk än att inte äta någon alls. Skönt! Tyckte min bm var lite väl hetsig över det där med fisk..