Bf September 2019
Min lilla stora (70cm och 9kg tung!!!) pojke blir 4 mån på måndag och han kämpar på! Han har varit väldigt stark i nacken sedan födelsen men har en favoritsida så han har också fått en sne huvudform, vilket det är väldigt mycket fokus på nu att "rätta till". Han har dock noll intresse att försöka vända på sig men går gärna upp i brygga och skjuter ifrån. Försöka åla sig framåt kämpar han också med, fy vad det är trist att ligga stilla! Och otroligt grinig så fort han inte får uppmärksamhet, så här är det aktivering varje vaken stund med honom (helst vill han upp och stå), babygymet har han tröttnat på rejält och skriker bara man närmar sig det xD
Mat är även långt bort från oss för tillfället då han ska utredas för mjölkproteinallergi först. Däremot har vi fått in en rätt skön rutin för natten. Han nattas vid 19, får mat halvt sovandes när jag går och lägger mig vid 22-23tiden. Sedan vaknar han vid 4 och vill ha mat för att sedan vid 6-7 vakna för dagen. Han sover dock i vår säng eftersom han sover väldigt dåligt själv.