Bf September 2019
Hej, hoppar också in.
Gravid med andra barnet, BF 29/9. Spännande, lite läskigt och underbart!
Håller alla tummar att det går vägen för oss alla!
Hej, hoppar också in.
Gravid med andra barnet, BF 29/9. Spännande, lite läskigt och underbart!
Håller alla tummar att det går vägen för oss alla!
Hej! Är också beräknad den 29/9 enligt appen :)
Någon som har erfarenheter av växtvärk i början av graviditeten? Befinner mig i slutet av v.7. Inatt vaknade jag av hemsk smärta i hela livmodern, första tanken som slog mig direkt var missfall. Blev kallsvettig, yr och illamående. Dock inga blödningar. Den värsta smärtan försvann efter omkring 20 minuter, men molvärken har suttit i hela dagen och gör fortfarande. Den sträcker sig ut i ryggen och ner i benen. Detta är min livs första graviditet för att tillägga, så har noll erfarenheter. Du som haft mensliknande smärtor i början av graviditet, vad har du gjort för att lindra dom och i vilken vecka försvann dom? Har hört att man kan vara lugn så länge blödningarna håller sig borta, men kan inte låta bli att oroa mig för utomkveds mm ändå..
Någon mer vars mage beter sig konstigt? Min har ballat ur totalt känns det som. Varje gång jag äter något blir den alldeles svullen och bullrar och har sig. Har SÅ ont i magen hela tiden just nu! Är i vecka 10 nu så det är ju ett tag kvar tills bebismagen syns men ser jättegravid ut på kvällarna när jag ätit middag pga så uppsvälld!