Bf September 2019
Halloj tjejer! Min minsta plutt föddes i sept o nu har jag plussat igen..hej o hå! ;) Plussade på exakt samma datum..exakt ett år efter första plusset! ;)
Grattis till er Alla! Själv gjorde jag vul tidigt då jag va osäker om jag skulle fixa detta samt väntar operation..så inte bästa tajmingen..men hur kan jag ta bort något jag älskar från första stund?
Vul visade v5+6 och bara hinnsäck o gulesäcken syntes vilket kan va normalt så tidigt. Nu beräknas jag vara i v7+4 och ska skriva in mig på mvc på tis! Längtar så mkt! :) Känns magiskt! :D Ska bli spännande se om det finns en liten med slående hjärta och om första dateringen av hinnsäcken stämde. Förra graviditeten stämde det på dagen för mig! Har ni erfarenhet av detta? Blivit flyttade hit o dit i tid eller har det stämt?
Graviditets symptom har jag..illamående mer o mer..urk..kräktes redan för 2v sen.. Yrsel o enorm trötthet. Fett hår flytningar o växtvärk! Konstigt nog känner jag inget i brösten..gjorde jag inte förra gången heller.. ibland blir jag super hungrig jättefort..mer törstig än vanligt oxå.. Vad har ni för symptom o vilken v e ni I? :)