Bf September 2019
Hej! Jag plussade häromdagen med 3 barnet. Är överlycklig. BF 17/9. När borde jag boka in tid hos BM?
Hej! Jag plussade häromdagen med 3 barnet. Är överlycklig. BF 17/9. När borde jag boka in tid hos BM?
Måste bara skriva att jag längtar, längtar till andra trimestern, första är så tråkig. haha
Spännande! 16 september ????
9:e Sep Du?
Jag är gravid med tredje barnet, i mina tidigare graviditeter fick jag havandeskapsförgiftning, med den yngsta fick jag förlösas i vecka 37 då h*n inte växte dom h*n skulle göra. Enbart 37 gram på en vecka. Hur stor är risken att jag åker på de igen? Med den äldsta gick ja fullgångna veckor och födde utan igångsättning. Var dock på besök hos special mödravården bägge graviditerna 3 gånger i veckan från vecka 30. Har mitt inskrivnings samtal nästa vecka.
Asså den här tröttheten hur är de för er. jag är i vecka 5, men är som tröttast på morgonen vet inte hur ja ska göra.
Alltså de här med humöret, what??? Började böla för att min man bad mig köpa mjölk.
Alltså de här med ömma bröst. Bara att ta av sig bh är en tortyr, jag minns inte att jag hade så ont med mina två söner. Jag vågar inte ens nudda dom. Bara att dra på ett åtsittande linne gör ont!