Miichaella skrev 2019-02-04 12:28:13 följande:
Blodblandade och absolut inte hela tiden.
Jag har också bruna flytningar, väääldigt lite men ca varannan dag. Idag känns dom mer brunröda än tidigare men vi hade sex igår så jag hoppas att det beror på det.
För övrigt har jag mest värk på vänster sida, något jag dock har konstant & därför gått en endo-utredning 2018 då man konstaterade att jag haft en cysta som spruckit men eftersom jag då åt Cerazette som är det man behandlas med vid endo valde dom att inte utföra en titthålsop för att konstatera nåt. Dessutom får jag med jämna mellanrum ont på vänster sida höft/rygg i perioder & skulle ha röntgas i förra veckan för att ta reda på varför, men fick såklart avboka då jag är gravid.
Så om mina flytningar hänger ihop med mina oförklarliga och ensidiga smärtor & är ett X eller bara helt vanliga och ofarliga symptom får tiden utvisa. Ska på hälsosamtal hos BM på fredag så tar det med henne då.
Vet att det är omöjligt men försök att slappna av och inte tänka på det. Sysselsättning dig med saker och håll tankarna på annat håll. Det är inte lönt att oroa sig förrän man har en anledning till att göra det????