Bf September 2019
Hej allihopa! Har försökt att läsa igenom hela tråden och känner igen mig i mycket... (kan ju va så att jag är gravid ????)
Håller mig gärna till forumet här på familjeliv för att undvika på något sätt bli "avslöjad"
Lite kort om mig: 28 år nyss fyllda, gift och väntar andra barnet (dotter på 5,5år) så det känns verkligen som allt är helt nytt.
Mina gravidsymtom: frusen och feberkänsla konstant. Massa finnar ÖVERALLT. Och djävulsk huvudvärk som kommer främst på kvällarna. Hade inga symtom med första mer än trötthet så detta är extremt jobbigt särskilt när jag måste vara aktiv och pigg på mitt jobb och när man ska låtsas att allt är som vanligt när MAN VET OM ATT MAN ÄR GRAVID.
Jag har självklart massa oro och tankar om det lilla livet i magen men som många skrivit jag väntar inte missfall jag väntar barn. Dock kommer jag vilja få det bekräftat att det lilla livets hjärta slår i magen i vecka 12 så kommer att få söka mig till privat UL. Detta för att själv släppa en oro men också för att jag har ett arbete där jag måste gå ut tidigt med att jag är gravid pga risker.
Ja just det BF enligt sista mensen 8/10