Bf September 2019
Har läst en del på Familjeliv men aldrig använt det innan, blev precis medlem. Så inte helt koll på hur sidan funkar haha.
Hoppar i alla fall in här, efter att ha plussat i onsdags kväll. Natural Cycles beräknade ägglossning/befruktning till förra mensens cykeldag 18, vilket var den 20 december. Får se om det stämmer, men nuvarande bf är 13 september enligt NC.
Första barnet, typ andra försöket, och det känns helt overkligt att det gick så snabbt. Jag hade ställt in mig på att det skulle ta lång tid... Plussade svagt i onsdagskväll, tog typ 6 stickor från Babyplan i går torsdag men trots att alla var positiva kändes fortfarande overkligt. Gjorde digitalt i morse som visade Gravid v 1-2. Enligt appen är jag 4+1 så det digitala borde visat 2-3 kan man tycka, menmen, det stod i alla fall Gravid och det var ju svart på vitt.
Någon mer som är gravid med första barnet, och bor i södra delen av landet? Vore kul att få kontakt. Men också gött med råd från er som redan har barn ju. :)
Grattis till alla <3 Ska försöka hitta er i facebook-gruppen, om det finns plats.