Bugaboo Buffalo. Någon som har koll?
Undrade också över det där med pilarna kommer jag ihåg. Kommer inte ihåg exakt vad det var men det varnar inte helt logiskt med liggdelen, men tror kanske med sittdelen? Ignorera dem
Undrade också över det där med pilarna kommer jag ihåg. Kommer inte ihåg exakt vad det var men det varnar inte helt logiskt med liggdelen, men tror kanske med sittdelen? Ignorera dem
Jag har lyckats googla mig till ett svar som Bugaboo gett på Twitter att om den röda pilen pekar uppåt betyder det att loggdelen är i fel läge. Pilarna ska således vara skiftande och inte mitt emot.
Den rör sig inte uppåt? Den sitter liksom fast i mitten men går att vicka 2 cm åt varsitt håll.
Är som att glappet sitter u själva fästet. Jag hör klicket och sen fastnar så det är inte det.
Det är väl bara fjädring kanske, är ju så bea fjädring i bugaboon därför de sover så gott i den jämfört med andra vagnar även om man kör över värsta grusvägen hehe Hör du klicket och liggdelen verkligen sitter fast i bägge sidor så är det säkert ok. Testa att lyfta vagnen försiktigt i bygeln (när du inte har bebisen såklart och se att bägge sidor har klickat?