Inlägg från: närkommertrean |Visa alla inlägg
  • närkommertrean

Bugaboo Buffalo. Någon som har koll?

1. Nu kommer jag inte exakt ihåg det här med den röda pilen men tror den ska stå med spetsen mot spetsen på en pil på ramen för att man ska se att den är rak. Alltså, som den ska vara med liggdelen på eller mär man har sittdelen i fullt liggläge.

2. Den ska guppa, det är fjädringen.

• närkommertrean
    Sötsug skrev 2018-12-25 19:59:49 följande:

Tack för svar!

Men när pilarna är mot varandra lutar liggdelen väldigt mycket nedåt i huvudändan.

Fjädring? Det känns inte mjukt eller så, utan är i fästena som liggdelen sätts fast i som glappar. Fjädring känns väl mjukt? Att man kan få till ett gung? Om du förstår hur jag menar? Detta är mer styvt. Ungefär som att det glappar.

Hmm, jag kommer inte riktigt ihåg. Tyvärr har vi precis packat ner vagnen i väntan på nästa barn så jag kan inte kolla. Kanske är det när man ska fälla den med sittdelen kvar på...

Det är lite speciellt med Bugaboo men det är så det ska vara. Den är inte så gungig, vilket jag gillar för det är ett helvete att häva gungiga vagnar. Har man vagnen bredvid sig och man vill röra lite på den för att få bebisen att komma till ro räcker det med att vicka på liggdelen istället för hela vagnen.
Svar på tråden Bugaboo Buffalo. Någon som har koll?