Inlägg från: bullen1984 |Visa alla inlägg
  • bullen1984

Ni som blir ghostade. Ville ni hellre sanningen sanningen, ärligt talar?

Tycker det är fegt att göra så. Har gjort det själv efter 1 dejt, men det är inget jag är stolt över. Trodde en gång att jag blev ghostad av killen jag vart tillsammans med i 4 år. nu, vi hade träffats i 1 månad och hörts intensivt, och så slutade han bara svara. Det var verkligen ingen trevlig upplevelse.

• bullen1984
    Mongoliet skrev 2018-12-25 20:18:22 följande:
    Tidigt stadie. Bara sett 2 bilder & jag önskade någon till. Hon sa att hon inte gillar att bli fotograferad. Fine men då är det svårt även med ett fantastiskt ansikte. Jag frågade längd & vikt ist om jag inte får fler bilder och hon svarade 170 cm & 59 kg. Rimligt ju men är ändå lite på övre nivån för mig båda delarna även om proportionerna är ok. Sedan kom det: By the way jag har en son på 7 år också.
    Du verkar ändå inte helt som du ska i bollen, så jag tror det är vinstlott för de hostade damerna när du slutar höra av dig. 
  • bullen1984
    Mongoliet skrev 2018-12-26 05:33:07 följande:
    Hosta är motsatsen till ghosta. Förklara varför du tycker så om mig tack.
    Jo och här hade ju de flesta förstått att det försvunnit ett G, och låtit bli att kommentera det. 

Jag har läst trådar du kommenterat i och jag tycker att du är en rent av osmaklig man. 
  • bullen1984
    Mongoliet skrev 2018-12-27 08:07:43 följande:
    Fast om du ska vara helt ärlig nu bullmor så var väl inte din kommentar något som höjde tråden direkt.
    Ja du ser nu ska du trycka ned mig lite också. Du visar precis vilken typ av människa du är. Alla som blir hostade av dig ska skatta sig lyckliga. 
  • bullen1984
    Mongoliet skrev 2018-12-27 23:24:46 följande:
    Var är jag elak mot kvinnor? Förutom mot er som är patetiska här på Familjeliv så är jag inte elak mot kvinnor någonstans. Tvärtom jag älskar ju kvinnor. Jag har inget behov av att du ska tycka att jag är snygg. Du är inte min målgrupp. Du får googla saker du inte förstår.
    Nja,  jag håller den som skrev innan, det är en sur och bitter ton på allt du skriver. Inte en chans att du är en människa med ett bra liv. Inte en chans att du ser bra ut. 
    Du har det kämpigt och det är därför du måste kasta förolämpningar runt dig. Jag har läst mycket av dig och du är inte en människa som "älskar kvinnor" Du älskar inte ens dig själv, du sitter bara här, desperat fäktande. Inte ens en av de fina män jag känner skulle orka lägga den tid du lägger på att försöka trycka ned människor. De har för mycket liv. 
  • bullen1984
    Mongoliet skrev 2018-12-28 06:02:15 följande:
    Ni är så fina alihop. Rasister går bra att vara men datea på fel sätt är inte ok.
    Tycker inte att rasism är okej heller. Det handlar om en grundrespekt för människor. 
    Tror inte att man dejta på fel sätt, för att Ghosta någon är inte dejting i sig, utan det är ett sätt att behandla en annan människa. 
Svar på tråden Ni som blir ghostade. Ville ni hellre sanningen sanningen, ärligt talar?