Inlägg från: Mongoliet |Visa alla inlägg
  • Mongoliet

    Ni som blir ghostade. Ville ni hellre sanningen sanningen, ärligt talar?

    Ghostar ju hela tiden. Varför dra sanningen. Vill ni verkligen höra den om ni är helt ärliga?

  • Svar på tråden Ni som blir ghostade. Ville ni hellre sanningen sanningen, ärligt talar?
  • Mongoliet

    Man kan tro att jag har druckit sprit men nä & det går ju inte att ändra rubriken. Ghostade en nyss efter ny info. Hade bokat tid & plats på Lördag. Gör ju detta hela tiden. Dock sker det ju oftast med de som mörkar eller undanhåller massa info från start.

  • Mongoliet
    annabellelee skrev 2018-12-25 10:35:38 följande:

    Jag har inte blivit ghostad. Och nej, jag hade nog inte alltid velat höra sanningen. Men man kan ju dra en vit lögn eller "nästan sanning" och ändå ge ett artigt avslut. Skriva typ "Du verkar vara en fin person men gnistan infann sig inte. Lycka till!"


    Känns inte det falskt som fan? Jag tycker ju det & gör därför aldrig det.
  • Mongoliet
    pyssel skrev 2018-12-25 10:45:28 följande:

    Du menar att personen inte vet att du inte kommer på lördag? I så fall är det ju att föredra att ta ett riktigt nej. Annars skiter jag i vilket och har/hade ingen skam i kroppen att ghosta själv.


    Raderade & blockade. Så hon lär ju inte gå dit.
  • Mongoliet
    JodiBabe skrev 2018-12-25 11:04:39 följande:

    Man kan svara kort, "jag känner att jag inte vill ta detta vidare". Sen behöver man inte motivera mer. Då får motparten ett avslut. Så tycker jag är sjysstast.


    Oftast kommer följdfrågor & anledningen till ghostandet är ju att detta är ju något man inte pallar eller vill.
  • Mongoliet
    pyssel skrev 2018-12-25 11:52:47 följande:

    Oj det var hårt! Det har jag inte gjort förrän detta inträffar:Nyfiken på vad det var för graverande som framkom.. Voff?


    Tidigt stadie. Bara sett 2 bilder & jag önskade någon till. Hon sa att hon inte gillar att bli fotograferad. Fine men då är det svårt även med ett fantastiskt ansikte. Jag frågade längd & vikt ist om jag inte får fler bilder och hon svarade 170 cm & 59 kg. Rimligt ju men är ändå lite på övre nivån för mig båda delarna även om proportionerna är ok. Sedan kom det: By the way jag har en son på 7 år också.
  • Mongoliet
    bullen1984 skrev 2018-12-26 05:18:51 följande:

    Du verkar ändå inte helt som du ska i bollen, så jag tror det är vinstlott för de hostade damerna när du slutar höra av dig. 


    Hosta är motsatsen till ghosta. Förklara varför du tycker så om mig tack.
  • Mongoliet
    bullen1984 skrev 2018-12-27 05:48:19 följande:

    Jo och här hade ju de flesta förstått att det försvunnit ett G, och låtit bli att kommentera det. 

    Jag har läst trådar du kommenterat i och jag tycker att du är en rent av osmaklig man. 


    Fast om du ska vara helt ärlig nu bullmor så var väl inte din kommentar något som höjde tråden direkt.
  • Mongoliet
    Manic Monday skrev 2018-12-27 15:28:58 följande:

    Du menar på fullt allvar att de där måtten inte var OK för dig, vad var problemet? Övre nivån av vadå? Du låter helt sjukt ytlig.


    Ja jag är jätteytlig. Jag säger ju att måtten var rimliga. Det måste du väl ändå kunna läsa. Det jag säger är att jag föredrar kortare & smalare tjejer men att proportionerna är rimliga. Alla är ytliga. Även du. Vissa låtsas att ni inte är det men inte fan väljer du en 150-kgs-kille med snuset rinnande ner över käften, eller? Eller ger du den synligt utveckligsvarierade killen en date? När du gör detta så är det ok att tycka att andra är ytliga. Du likt de flesta raggar på sin nivå.
  • Mongoliet
    bullen1984 skrev 2018-12-27 21:14:29 följande:

    Ja du ser nu ska du trycka ned mig lite också. Du visar precis vilken typ av människa du är. Alla som blir hostade av dig ska skatta sig lyckliga. 


    Ja de jag hostar (Du får googla hostar) kan skatta sig lyckliga & det gör de också.
  • Mongoliet
    Meriall skrev 2018-12-27 21:21:53 följande:

    Så barnet var problemet? Men du söker väl bara tjejer att ligga med och vill inte binda upp dig? Varför spelar det då någon roll att hon har ett barn?


    Vet inte var jag har sagt att jag bara söker tjejer att ligga med? Verkligen inte. Söker kärleken precis som alla ni fina människor gör här på Familjeliv. Däremot kan jag tänka mig att ha sex med någon annan tills det händer. Den jag har sex med kanske utvecklas till kärlek & med det sagt så onödigt att börja att ha sex med någon som har barn då jag verkligen hatar andras ungar & inte vill ha egna heller. Visst skulle den 3-barnsmamman vilja komma hem till mig enbart för sex så fine men det är inget jag kommer att jobba för att det ska hända. Då får hon allt ligga på lite mer själv. Så desperat är jag inte just nu.
  • Mongoliet
    tankfull skrev 2018-12-27 23:18:39 följande:

    Du raggar på din nivå? Är inte du en man som är närmare 50 år gammal? Jag tror inte för ett ögonblick att du är snygg för då har man inte behov av att vara så elak mot kvinnor så vilken nivå tycker du att du befinner dig på? Vad betyder "synligt utveckligsvarierade"? 

    Att ghosta någon är extremt fegt och något man gör om man skiter blankt i alla andra. 


    Var är jag elak mot kvinnor? Förutom mot er som är patetiska här på Familjeliv så är jag inte elak mot kvinnor någonstans. Tvärtom jag älskar ju kvinnor. Jag har inget behov av att du ska tycka att jag är snygg. Du är inte min målgrupp. Du får googla saker du inte förstår.
  • Mongoliet
    S c h n a skrev 2018-12-28 01:20:09 följande:

    Ja varför inte. Men nu undrar jag mest hur snabbt man bör svara för att den andra inte ska tro att man ghostat? Några veckor mellan svaren är inte att tänka på va?

    /börjar bli gammal


    KlunsSmurfen skrev 2018-12-28 01:49:45 följande:

    Det kan ju vara så att om man har en skum personlighet och har svårt att få andra att ge sin tid frivilligt kan man ju alltid ägna sig åt att slösa bort andras tid genom att ghosta innan dejten lär känna en bättre och börjar ghosta för att man är socialt inkompetent.


    Finns ett gäng fina män här på Familjeliv. Det roliga är att ni är så jävla sorgliga precis som alla dessa hundägande & barnägande gamla kärringar som gnäller så fort någon inte följer deras mall på hur man ska datea. Ni tycker sådant här är jobbigt men att rösta SD är inga konstigheter. Pinsamma är ni.
  • Mongoliet
    tankfull skrev 2018-12-28 00:00:20 följande:

    Var du är elak mot kvinnor? Du menar att det inte är elakt att ghosta folk till höger och vänster? Men det är ju lättare att dumpa än bli dumpad förstås.

    De kvinnor som skriver på Familjeliv är ju totalt olika och individer allihop men du dömer ut och är elak hela tiden oavsett. Folk på FL svarar bara på dina elaka kommentarer, de angriper inte dig utan anledning utan du attackerar först.

    Du har ett val att agera annorlunda men väljer att vara elak och sen dömer du andra för att de reagerar. Fattar inte hur du kan gilla att vara sån när du skulle kunnat få kärlek bara genom att bry dig om andra - inte håna andra med puss och kram utan verkligen sätta dig in i deras situation.

    Jag struntar fullständigt i ditt utseende och det är inte jag som dömer andra utifrån löjligt snäva premisser - det är du som gör det. Nej, jag är inte din målgrupp för jag är alldeles för snygg för dig. För gammal helt klart eftersom du gillar småtjejer, men även alldeles för smart och självständig.

    Men för mig är det inte intressant huruvida jag är din målgrupp eller inte eftersom jag kan konstatera att du inte är min målgrupp. Frågan är vems målgrupp du är då du hatar barn, djur och alla kvinnor som ställer krav eller inte passar din utseendemall.

    Jag tycker synd om dig, vem du än är. Jobbigt att sprida hat och få hat.

    2019 kanske skulle bli en nystart för dig?


    Snälla rara damen. Du har nog en mall du med. Nej jag hatar inte djur men jag hatar hundägare. Vet inte om du är för gammal men du har för gammalt tänk. Att få hat av sådana som dig & dina likar bekommer mig inte det minsta. Det går inte att ta er på allvar. Ni har varit på dateingsiter sedan ni skrev in en annons till tidningarna.
  • Mongoliet
    S c h n a skrev 2018-12-28 01:20:09 följande:

    Ja varför inte. Men nu undrar jag mest hur snabbt man bör svara för att den andra inte ska tro att man ghostat? Några veckor mellan svaren är inte att tänka på va?

    /börjar bli gammal


    Du kom med i en citering. Ber om ursäkt för det. Är oteknisk. Tror att man har max 3 dagar på sig.
  • Mongoliet
    KlunsSmurfen skrev 2018-12-28 04:17:24 följande:

    Fan vad du gnäller.

    Försöker du försvara ditt dejting beteende genom att göra det till en politisk fråga och gnälla på att folk röstar på SD?


    Ni försöker att framstå som fina när det passar men ni har ingen empati för svaga människor rent generellt. Humor. Dateingbeteende (Ett ord).
  • Mongoliet
    KlunsSmurfen skrev 2018-12-28 05:51:18 följande:

    Så du gör det politiskt så att du kan tillskriva meningsmotståndaren egenskaper som -Ni röstar på SD och ingen empati för svaga människor för att kunna bli moraliskt överlägsen?

    Det är ju ett pinsamt försvar som man skulle kunna tänka sej att moraliskt svaga människor tar till med när det blir jobbigt att höra sanningen.

    Får man extra moralpoäng som särskrivningspolis?


    Har du inte en agilitytävling du måste besöka nu? Agility tävling så att du ska fatta.
  • Mongoliet
    bullen1984 skrev 2018-12-28 05:28:57 följande:

    Nja,  jag håller den som skrev innan, det är en sur och bitter ton på allt du skriver. Inte en chans att du är en människa med ett bra liv. Inte en chans att du ser bra ut. 

    Du har det kämpigt och det är därför du måste kasta förolämpningar runt dig. Jag har läst mycket av dig och du är inte en människa som "älskar kvinnor" Du älskar inte ens dig själv, du sitter bara här, desperat fäktande. Inte ens en av de fina män jag känner skulle orka lägga den tid du lägger på att försöka trycka ned människor. De har för mycket liv. 


    Ni är så fina alihop. Rasister går bra att vara men datea på fel sätt är inte ok.
Svar på tråden Ni som blir ghostade. Ville ni hellre sanningen sanningen, ärligt talar?