Vi som längtar efter en liten 2019 bebis
Hej alla,
Haft lite annat för mig, har besök och helt enkelt inte haft tid. Jag spolades förra veckan, det gick snabbt och smidigt. Det är obehagligt, men absolut inte ens i närheten av andra trevligheter JAG varit med om på sjukan. Dom var också väldigt bra på att informera hela tiden så jag visste vad som skede. Däremot fick jag väldigt ont efter, ca 10 tim men släppte sen, lite som starkare mensvärk...
Igår var jag tillbaka för ultraljud av äggstockarna - ägglossning. Såg bra ut och en blåsa växer just nu för äl om några dagar, då ska jag tillbaka igen för han vill se så jag verkligen får äl. Annars måste man sätta in stimulerande preparat.
Jag har hållit mig ganska stark men det svider i hjärtat. Att denna resa bara börjat, och har noll makt. Gör så ont man jag vill inte ens känna efter. Ett tips är håll er borta från sociala medier, det gör det lite lättare.
Annars vill jag bara skicka massa kärlek, styrka och pepp till er! Ni så är så galet bra.. All lycka till er alla och kom ihåg när det känns skit, kom hit så stöttar vi varandra ett tag.