Vi som längtar efter en liten 2019 bebis
En annan sjuk sak man tänker på, som ni kanske också kan relatera till - hur man maxar sina 6-tillfällen!? Min sambo har lite svårt med pressen och när vi har legat var och varannan dag runt äl i en vecka känner han sig less och hemsk osugen på att alls försöka. Så får liksom hushålla med hans ork.
Typ 2 dagar före beräknad äl och sen samma dag stickorna visar positivt. Det borde vara det bästa men tänk om han inte pallar andra gången. Då har man ju missat tillfället. Alltså... har ni också dessa tankar och problem? Detta stressar mig minst lika mkt som att jag inte blir gravid, att han inte ska palla när det gäller alltså.
Känner mig ibland som en sex galning som tvingar mig till sex, trots att vi är två om saken. Man blir så ledsen och besviken, samt frustrerad. Sist sa jag ingenting ( för inte stressa) o hade sex två daggar innan äl men på äl ?klarade? han inte av det och blev dagen efter istället. Inombords blev jag helt galen men vad ska man göra. Man måste på nåt sätt lugna sig, göra olika varje månad men det är tufft. Jag blir sedan stressad för jag blivit ledsen för tänker kroppen påverkas negativt av det också. Jävla karusell