Vi som längtar efter en liten 2019 bebis
Vi får försöka slappna av och varva ner efter ägglossning när det ändå är ?för sent? att påverka något.
Och den här tråden är guld värd, kan inte dela med mig av allt med min sambo, han blir jättestressad om jag säger att jag är mest fertil just nu. Då blir det inget alls, istället låser det sig helt. Då blir jag stressad när man missar chansen.
Det är sant. Jag har ju varit sjukskriven för utmattning så det har nog gjort att min kropp fokuserat på annat. Tror inte man ska haka upp sig för mycket på "fel".
Min kille har dock berättat att han blir stressad för han blir stressad av att det kanske är fel på honom. Det har inte jag riktigt reflexterat över, men så kan det absolut vara.( Nu tror jag ju kanske inte att det är nåt fel på någon av oss). Det är så synd att alla kvinnor ofta får stressen,frågorna och allt där till för it takes two to tango! Fast ändå lite koll bör man ha ja, försök skriv ner på ett papper ÄL+2, vad är spotting, vad heter faserna i en menscykel, BIM - 2 osv? Känns inte riktigt som männen har full koll, om det är ett prov för oss är det utomjordisk vetenskap för dom att lösa.
Instämmer! Går in här för att ventilera, man ger och man får tillbaka. Dessutom blir jag glad av er <3