Inlägg från: Funderar81 |Visa alla inlägg
  • Funderar81

Vi som längtar efter en liten 2019 bebis

Doftljuset skrev 2019-02-19 11:56:37 följande:

Kan ägglossningen ske idag?? Trots negativ LH, fattar noll...

Hejsan, hoppar med här. Satsar också på en 2019 mini-me. Dock på egen hand med donator.

Angående LH så har jag läst mig till att stickorna inte alltid fångar ÄL. Hänt många att de trodde ÄL inte kom, men ändå blev gravida. Stickorna har inte fångat det. Då får ma gå på symtomerna istället.
  • Funderar81

[quote=79457304][quote-nick]Doftljuset skrev 2019-02-20 16:38:12 följande:[/quote-nick]Välkommen in i gruppen! :)

Vad kul, dela med dig om du vill. Har du fått tid för det? 

Tackar tackar. Jo, har gjort två inseminationer så här långt. En i januari som inte gick vägen. En förra veckan. Idén kom ganska spontant. Är 38, singel och inser att tiden är ganska knapp. Fick kollat AMH också och jag ligger väldigt lågt, dvs har inte mycket tid kvar. Min gyn va inte så bekymrad dock.

Bokade tid på privat klinik. Där kollas follikel status på CD10. Jag hade ett bra ägg som läkarn tyckte vi kunde trigga. Då e de ju lite mer kontroll över ÄL. Dagen efter blev jag inseminerad. Nu har det gått några dagar. TVV är lite seg, men mycket lättare än sist tycker jag. Har haft väldigt mycket att göra så har inte haft tid att bli ett nervvrak än ;)

• Funderar81

Och idag plussade jag också. Känns fortfarande som jag ska ha mens närsomhelst, men med lite tur så stannar plusset. Glad

• Funderar81
    jamåduleva skrev 2019-02-28 13:49:36 följande:
    Åh, grattis! Vad kulSkrattande
    Tackar tackar. Men oj vilken bergodalbana att läsa tråden här. Alla är så utspridda över hela spektrumet.

Har BIM idag och det är fortfarande plus. Vet att det kan ändra sig vilken dag som helst, så är lite nervös...
Svar på tråden Vi som längtar efter en liten 2019 bebis