Efterlysning Guldfynd - jag gjorde min dotter så ledsen
Jag tycker att det är så bra ide att gå ut i tidningarna, och andra media, upprop, och håller med om att någon bör ha en sådan katt någonstans.
Samtidigt tänker jag också att det kanske är själva städpersonalstyrkan på den båten som borde kunna veta något om hur det har gått för Selma, eller som kan hjälpa till att hitta och ta tillvara Selma. De är ju också människor, så kunde ni nå ut till dem direkt, så hade det varit det bästa... I värsta fall, kan ni åka med båten en gång till, och ta chansen att förklara situationen för de i städpersonalen ni ser/träffar på plats? De känner ju varandra, och ni kan byta mobilnummer om de får reda på något från någon kollega som hittade Selma.
Under tiden är en tanke att ni kan köpa en av katterna som är så lik Selma som möjligt, och berätta för dottern att det är ett syskon till Selma. Som har kommit för att vara hos dottern denna svåra tid.
Som sagt, jag önskar så att detta ordnar sig. Allra allra helst att den äkta Selma kommer hem nu till jul. Ni är i mina tankar.
Kram