Inlägg från: Anonym (Hur?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hur?)

Hur få killen att komma fortare?

Kanske en konstig fråga men hur får man killen att vilja komma fortare? Jag tror inte han har svårt att komma bara det att han vill dra ut på sexet tror jag.

Hur ska jag göra? Han kan ju komma på mindre än 5 min men ska hålla på i 15-20 min...

• Svar på tråden Hur få killen att komma fortare?
  • Anonym (Hur?)
    Drottningen1970 skrev 2018-12-16 10:11:13 följande:

Bli färdig först och tala om att han får ta å avsluta eller kliva av.

Hur menar du med att bli färdig? Få orgasm? Får väldigt sällan det vid sex, men ja jag känner mig ?klar? efter ett par minuter sexande,
  • Anonym (Hur?)
    FreshLinen skrev 2018-12-16 11:10:07 följande:

Vänd på det istället. Vad kan ni göra för att du ska njuta lika länge som han?

Hade det varit en man som skrev trådatarten så hade det varit en ström av arga meddelande från kvinnor som sagt att det tar längre tid för kvinnor att komma och det behövs stimulans på rätt ställen.

Vill du inte komma tillsammans med honom så får du försöka berätta det på nått sätt. Han kanske drar på det för att du ska hinna komma men när ingwt hönder så måste han lätta på trycket till sist. Är han oxå blyg eller kan ni diskutera/prata om sex nånting?

Jag känner inte så mycket av sex, eller ja bara ridställningen känns iaf, annars känns det inget. Han gillar bakifrån och kör länge, pausar för att han håller på att komma, fortsätter osv. Vill bara han kommer på en gång haha.

Jag vet knappt hur man kommer med en man, typ aldrig gjort det. Tidigare fejkade jag orgasm, och då kom killen direkt efter typ, men vill inte rikitgt fejka längre. Det skulle iofs vara svaret på min fråga för då skulle han ju komma direkt efter det.

Vi har aldrig pratat sex, vi har ju inga större problem med sexlivet så har ju inte behövts direkt
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (Hitta) skrev 2018-12-16 11:12:27 följande:

Du får försöka hitta på något kanske kan du knipa så han kommer?

Det var smart! Ska jag prova!
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (Semi) skrev 2018-12-16 11:23:34 följande:

Att som kvinna komma av enbart penetration är mer ovanligt än inte. Gör ni något annat som får dig att komma? Det låter inte så och då har ni något att ta itu med. Om ni ser till att du får komma först, på det sätt som funkar för dig ;smek, tunga?)så kan samlaget dels bli skönare för dig sen (individuellt), dels kan han släppa ambitionen att pumpa på så länge som möjligt. Då kan det vara läge att knipa och säga nåt i stil med ?jag vill att du ska komma i mig nu?. Men först KOMMUNIKATION.

Ne vi gör inte så mycket annat än just sex. Sen tror ju han drar ut på det för att han själv njuter av det inte för att jag ska komma. Han borde veta vid det här laget att jag inte kommer vid sex (har inte fejkat), lr ja iofs stönar jag ju fast att jag inte tycker det är skönt...

Sen kan han inte komma i mig då vi inte har ngt p-medel
  • Anonym (Hur?)
    Drottningen1970 skrev 2018-12-16 11:29:10 följande:

Du får inte orgasm när ni ligger och vill sluta efter några minuter medan han kör på i 20 minuter helt ovetandes om att du ligger där och önskar att han var färdig nån gång?

Våra definitioner av att inte ha några problem med sexlivet är väldigt olika tydligen..

Haha vad rolig du är! Att en tjej inte får orgasm vid sex är ju inget onormalt eller något problem, jag ser det inte som det iaf. Problemet är att han tycker om att hålla på länge! Jag är mer van vid killar som kommer inom 5 min. Han älskar bakifrån och jag känner knappt något då och får tom lite ont när han kommer långt in så därför vill jag att han ska vara klar fort. Han vill hålla på länge jag vill hålla på 5 min sen är jag nöjd. Så inte jättekompatibla kanske?
  • Anonym (Hur?)
    Drottningen1970 skrev 2018-12-16 11:55:20 följande:

Du borde verkligen inte tycka det där är normalt. Stämmer att kvinnor ofta behöver mer än penetration, men varför ger han dig inte det då? Och nej det är aldrig ok att uppleva smärta eller obehag vid sex. Sex ska vara skönt för båda. Om det är nåt man ställer upp på fast man helst vill att det ska vara över så fort som möjligt är något allvarligt fel. Du måste börja kommunicera med din kille och han borde faktiskt också försäkra sig om att det är bra även för dig.

Nu kanske jag förklarar dåligt! Men ont gör det 0,01 sekund så det är inte farligt, oftast så känns det inte och det kan vara skönt ibland. Han fingrar ju lite innan sex, det är skönt. Sen har vi sex. Att jag vill att han kommer fortare är att jag tycker det är pinsamt att ligga där tyst och vänta...har iofs börjat stöna lite.
  • Anonym (Hur?)
    Drottningen1970 skrev 2018-12-16 11:55:20 följande:

Du borde verkligen inte tycka det där är normalt. Stämmer att kvinnor ofta behöver mer än penetration, men varför ger han dig inte det då? Och nej det är aldrig ok att uppleva smärta eller obehag vid sex. Sex ska vara skönt för båda. Om det är nåt man ställer upp på fast man helst vill att det ska vara över så fort som möjligt är något allvarligt fel. Du måste börja kommunicera med din kille och han borde faktiskt också försäkra sig om att det är bra även för dig.

Nu kanske jag förklarar dåligt! Men ont gör det 0,01 sekund så det är inte farligt, oftast så känns det inte och det kan vara skönt ibland. Han fingrar ju lite innan sex, det är skönt. Sen har vi sex. Att jag vill att han kommer fortare är att jag tycker det är pinsamt att ligga där tyst och vänta...har iofs börjat stöna lite.
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (O-O) skrev 2018-12-16 12:03:39 följande:

Håller med Drottningen 1970.

Ni har klara problem med sexlivet. Du verkar helt övertygad att det är normen att tjejen inte kommer vid sex. Att inte tjejen kommer vid penetrationssex är en sak, men att inte tillsammans frambringa en orgasm även för tjejen medan man har sex, är inte det normala i ett väl fungerande sexliv. Och att tjejen bara vill att det ska ta slut är direkt destruktivt i längden och ett väldigt tydligt tecken på problem.

Ok, jag har aldrig kommit vid sex, eller ja en gång tror jag. Att jag vill att det ska ta slut är för att jag inte känner någon njutning. Hur hade du gjort? Hade du legat helt tyst medan sexet pågick? Helt tyst i 20 min liksom?
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (Sammatråd) skrev 2018-12-16 12:04:39 följande:

Har du den andre tråden om att du vill sluta fejka orgasm o stön? Det är tredje tråden om samma sak.

Jag tror i te att våra svar kommer att göra nånting för dig. Du kommer fortsätta tro att sex handlar om kuk i fitta och utlösning. Och onani i smyg för kvinnan.

Va vilken andra tråd?
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (Sammatråd) skrev 2018-12-16 12:21:39 följande:

Dom flesta kvinnor vill njuta när de har sex, precis som man vill njuta av en god måltid, se en bra film o festa till d med nått gott osv. Vill du ha chips till filmen så får du handla det. Det står ju inte o väntar utanför dörren.

Samma med njutning vid sex. Vill du njuta så får du vara delaktig i det.

Vill man stöna för att killen ska tro att det är skönt för tjejen så får man göra det men då får man även räkna med att mannen förlänger penetrationen för att han tror att hon njuter.

Han har kanske aldrig varit med en tjej som bara vill ha snabbisar o inte bli smekt nånstans, o vet inte vad han ska göra.

Risken finns att ert förhållande krasar för att han blir besviken av sin prestation och könner att sexet är enklare med nån annan.

Jag vill också njuta vid sex, har dock inte gjort det så mycket än.

Varför skulle vårt förhållande krasa?! Han ör inte besviken över sin prestation, han får mig ju att njuta! Vadå enklare sex med ngn annan?? Varför säger du så?
  • Anonym (Hur?)
    Drottningen1970 skrev 2018-12-16 12:18:21 följande:

Du frågar inte mig men jag svarar ändå. Om sex inte känns skönt vare sig fejkstönar jag eller bara ligger där. Då talar jag om att det inte känns bra och ger instruktioner med ord eller vägledning. Om det ändå inte lyckas så avbryter jag såklart.

Fast nu är det ingen KK jag har där man bara avbryter sexet, nu har jag sex med min älskade pojkvän och det känns jätteelakt att avbryta när han har det så skönt!
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (Sammatråd) skrev 2018-12-16 12:41:35 följande:

Hur kan du veta hur han tänker när han inte har den blekaste aning om hur du tänker???

Jag hade inte klarat att ha sex med nån som dig en längre tid tyvärr..

Ok du var ju rätt elak då! Då får han göra slut då elle vad??
  • Anonym (Hur?)
    Drottningen1970 skrev 2018-12-16 12:34:38 följande:

Jag förstår inte alls hur du tänker och resonerar. Just för att ni är i ett seriöst förhållande gör det ju ÄNNU viktigare att du kommunicerar om hur du har det. Du tänker bakvänt.

Skulle du själv vilja att din kille bara skulle stå ut med sex medans du hade det asskönt? Tänk om du fick veta att han egentligen låg och tänkte att önskar det skulle vara över på några minuter medan du trodde att han njöt?

Ert sexliv bygger ju på en lögn?

Ne första prio är ju att han har det skönt såklart! Jag vet inte, svårt att tänka mig in i det, killar har ju det alltid asskönt vid sex... fast jag tror inte riktigt killar tänker så, att ge tjejen njutning tänkte jag. Som min nuvarande är mest bara fokuserad på sig själv.
  • Anonym (Hur?)

Ni förstår inte, jag ger upp! Jag ville ha tipps på att få honom att komma snabbare men får tips på andra saker istället. Fick ett tips om att knipa under sex, det var smart, antar han inte kan hålla sig då!

• Anonym (Hur?)

Ni förstår inte, jag ger upp! Jag ville ha tipps på att få honom att komma snabbare men får tips på andra saker istället. Fick ett tips om att knipa under sex, det var smart, antar han inte kan hålla sig då!

• Anonym (Hur?)
    Anonym (Cc) skrev 2018-12-16 13:14:18 följande:

Men gud så tråkigt det där låter! Vill du inte njuta? Vad har ni gjort för att du ska få skönare? Använd dina egna fingrar på klittan? Någon sexleksak? Behöver han kanske vara lite mer hårdhänt, dra hårt i ditt hår eller strypa dig lite? Det är ju trevligt att komma tillsammans så försök att jobba på den delen.

Klart jag vill, men jag har inte så mkt känsel därnere tydligen. Jag vill inte onanera vid sex.
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (??) skrev 2018-12-16 13:46:49 följande:

Men varför har du sex över huvud taget?

För att man har sex i ett förhållande kanske?
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (Cc) skrev 2018-12-16 14:06:00 följande:

Om du vill att han ska komma snabbare så är det nog enklast att bara berätta för det honom.

Hmm blir han inte sur då?
Svar på tråden Hur få killen att komma fortare?