hon tänker ta ensamvårdnad
Kontakta familjerätten!
Kontakta familjerätten!
[quote=79290021][quote-nick]nathanochnemi skrev 2018-12-15 20:59:10 följande:[/quote-nick]Finn dig inte i det där, för att hon haft en fis på tvären med sitt ex! Du har lika mycket rätt till ditt barn som hon har. Tycker det är så tråkigt att pappor inte har mer rättigheter (än dom som finns) när det kommer till gemensamma barn. Man blir ju bara mörkrädd av att läsa nyheterna när där är en mamma som tillåtit sin nya partner döda hennes barn på 3 år och sen sitter där en pappa på begravningen som är totalt förstörd och har kämpat i år för att få vårdnaden (menar då inte att ditt barns mamma ska vara så) men det är så sjukt att män inte har lika mycket rättigheter som kvinnor för normen säger att barnet bor bäst ihop med mamma. Var är jämställdheten när det kommer till detta? Upp i rätten med henne och ge inte upp, du har som sagt lika mycket rätt till ditt barn som hon har. Stay strong!
/Mamma[/
Och var kom det in med att döda barn!?
Tog då ett exempel som jag läste här om dagen, att man ska behöva gå i molekyler. Antar att du inte är född igår?
Självklart ska han fajtas för sina barn. Jag ger konkreta exempel.
Har inte läst inlägget, orkar inte argumentera det fallet, förlorade själv min dotter 3 månader sen.