Anonym (...) skrev 2018-12-17 13:27:48 följande:
Um... "felicityporter"s trådar är rätt lätta att komma ihåg pga den misär hon beskriver att hon och hennes kille/ex försätter sitt barn i. Har man läst en av trådarna så minns man nog denna människa, krävs inte en livstid av snokande för att hitta dem igen...
På vilket sätt utsätter hon och hennes sambo/ex/vad-det-nu är sitt barn för misär? Jag har läst trådarna som länkades och kan inte finna en rad där det står något om att barnet far illa, av vad jag kan utläsa från det lilla hon delar med sig av på nätet verkar hon dock väldigt ledsen över sin pojkväns beteende och försöker så gott hon kan fixa sitt förhållande samt söker stöttning att våga lämna. Inget konstigt och inget som sticker ut från mängden i mina ögon. Det finns bra mycket underligare trådar på FL och inte ens de mest bisarra trådarna kommer jag ihåg vem som var TS. "g" däremot kommer jag ihåg, hon har skrivit väldigt udda saker men jag har varken tid eller ork att rota fram hennes (i mina ögon) patetiska inlägg och hänga ut henne.
Att "felicityporter" och hennes vad-han-nu-är bråkar förstår vi, men jag har inte läst någonstans att barnet har varit i närheten när detta skett. Av alla destruktiva förhållanden man läser om på FL är det inget som tyder på att deras barn har det värre än andras. Läste förresten en tråd för ett tag sedan som handlade om vilka som har sex bredvid sina barn, någon skrev att om barnet vaknar brukar personen ifråga smeka det på ryggen och sjunga lite tills det sedan somnar om och då fortsätter föräldrarna att knulla. Det är däremot något jag anser borde anmälas till soc.