Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Helt naken inför partnern?

Anonym (Navelludd) skrev 2018-12-17 12:27:15 följande:
    Jag vet vem du är "g" och jag hoppas innerligt att du råkar ut för ett par tre-st orosanmälningar om du har barn (om du inte redan har det, sannolikheten är stor). Du är sjukligt besatt av att sitta på FL hela dagarna och rota upp trådar från diverse främlingar, antagligen går du på socialbidrag och lider av psykisk ohälsa vilket gör att du inte har någon meningsfull tillvaro och detta är det enda lilla nöje du har i världen. Om du har barn är det oerhört synd om dem.  

Skall jag vara riktigt ärlig tycker jag synd om dig också, det måste vara jobbigt att vara så besatt av andra människors liv och lägga så mycket tid på att stalka människor på nätet. Du kan inte vara lycklig. Hoppas du hittar en bättre medicin snart! Kramisar!
    Um... "felicityporter"s trådar är rätt lätta att komma ihåg pga den misär hon beskriver att hon och hennes kille/ex försätter sitt barn i. Har man läst en av trådarna så minns man nog denna människa, krävs inte en livstid av snokande för att hitta dem igen...
Svar på tråden Helt naken inför partnern?