Inlägg från: Anonym (g) |Visa alla inlägg
  • Anonym (g)

Helt naken inför partnern?

felicityporter skrev 2018-12-16 05:15:13 följande:
    Jag vet... Detta är bara toppen av isberget, men jag har svårt att lämna honom då jag inte är jätteung längre och min högsta dröm är att gifta mig och få två barn. Är 33 år och fyller snart 34 så det är "kört" för min del och en kärnfamilj är min högsta önskan - något han påstod var hans högsta önskan också. Men han dumpade mig senast idag eftersom jag sa att jag mår dåligt över att jag kom på honom med att nyligen blivit medlem i en sajt där man letar knullkontakter och till och med lade ut en bild på sin kuk. Han sa att han inte älskar mig längre bara för att jag vill prata mer om det och är ledsen, stack ifrån lägenheten, men kom hem senare och har inte sagt ett ljud om saken. Jag vågar inte säga något heller. Han har lovat att vi ska gifta oss vid tre tillfällen men har alltid skyllt på något.
    Men herregud människa, nu är det dags att ta tag i ditt liv. Du har ett barn att tänka på. Hoppas faktiskt ni får en oros-anmälan på er. Sluta bete dig som wt och väx upp.
  • Anonym (g)
    BeautifulLiz skrev 2018-12-17 05:19:19 följande:

Ta och läs om inlägget du kommenterade.

Varför då?
  • Anonym (g)
    Pope Joan II skrev 2018-12-17 11:16:06 följande:
    De har inga barn. 
    BeautifulLiz skrev 2018-12-17 05:19:19 följande:
    Ta och läs om inlägget du kommenterade.

Jodå, visst har hon det. Med en man som enligt henne är "oerhört egoistisk och labil" och har haft/har ett tungt sprutmissbruk.

www.familjeliv.se/forum/thread/78261238-har-den-ena-foraldern-ratt-att-ta-barnet-over-natten-utan-att-fraga/1

www.familjeliv.se/forum/thread/78721956-jag-hatar-min-sons-namn/1

• Anonym (g)
    Pope Joan II skrev 2018-12-17 12:31:06 följande:
    Det verkar hon ha glömt i den här tråden i alla fall. Kanske bara en påhittad figur då, den där felicityporter. 
    Ja man får väl hoppas på det.
  • Anonym (g)
    Anonym (Navelludd) skrev 2018-12-17 12:27:15 följande:
    Jag vet vem du är "g" och jag hoppas innerligt att du råkar ut för ett par tre-st orosanmälningar om du har barn (om du inte redan har det, sannolikheten är stor). Du är sjukligt besatt av att sitta på FL hela dagarna och rota upp trådar från diverse främlingar, antagligen går du på socialbidrag och lider av psykisk ohälsa vilket gör att du inte har någon meningsfull tillvaro och detta är det enda lilla nöje du har i världen. Om du har barn är det oerhört synd om dem.  

Skall jag vara riktigt ärlig tycker jag synd om dig också, det måste vara jobbigt att vara så besatt av andra människors liv och lägga så mycket tid på att stalka människor på nätet. Du kan inte vara lycklig. Hoppas du hittar en bättre medicin snart! Kramisar!
    Jaså? Jag har ingen aning om vem du är, (eller vem du tror att jag är,) men om du vet vem jag är så vet du väl om jag har barn eller inte?
Svar på tråden Helt naken inför partnern?