Våldtagen
Tror jag precis blev våldtagen. Mannen ligger i min säng och tänker sova här.
Ville bara skriva det någonstans, ingen som är vaken nu
Tror jag precis blev våldtagen. Mannen ligger i min säng och tänker sova här.
Ville bara skriva det någonstans, ingen som är vaken nu
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Rätt tom på tankar
Pratat med några vänner nu iaf. Dom tycker såklart att jag ska anmäla men kommer inte klara det. Borde åka till akuten och kolla skador antar jag, är svullen och öm.
Han åkte hem rätt tidigt imorse, glad och bekymmersfri.
Hur fan orkar man med sånt här
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Rätt tom på tankar
Pratat med några vänner nu iaf. Dom tycker såklart att jag ska anmäla men kommer inte klara det. Borde åka till akuten och kolla skador antar jag, är svullen och öm.
Han åkte hem rätt tidigt imorse, glad och bekymmersfri.
Hur fan orkar man med sånt här
Jag är tämligen säker på att TS tveksamhet, som för så många andra, handlar om att hon aldrig vågade lokalisera ett nej. Fortfarande tror många att en våldtäkt måste innebära att man skriker och kämpar emot, och trots det tvingas till sex. Så är det inte längre.
Anmält och blivit undersökt idag.
Känns skönt att de tar det på allvar
Är rädd för hur det kommer bli när han får reda på anmälan. Orolig att han hör av sig och säger massa saker som gör att jag känner skuld.
Läste nyligen boken "kapten klänning" av Jonas Trolle. Tänker att de båda männen är svenska förövare av lite liknande mentalitet. Dubbelmoral. Lite "omedveten" makt och hjärntvätt av offret=kvinnan.
Blir plötsligt som förbytt! Först mjuk och trevlig, inger trygghet, för att sedan ta för sig och bli helt döv för kvinnans "nej" och ev. skrik/motstånd.
Läser du TS den boken kan den funka som en slags "terapi", men jag varnar oxå för att boken är rå och mycket sexuellt "äcklig", så är kanske bra om du tar det senare när du hunnit bearbeta detta en tid. Eller om du är väldigt känslig så låt bli att läsa den....