Inlägg från: Anonym (parentes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (parentes)

vv barnen?

faren skrev 2019-08-31 19:37:01 följande:

ja, jag är här igen, hör de de smäller med bildörrarna. "Dra åt helvete", "jag fixar det", Sen hör jag bara smällen, ungar som gråter, någon sjunger. Nu är det vvv vecka igen, stackars barn. Stackars v v barn. Så nu skall de antagligen hem till familjen, där det kanske redan finns en bonusmamma, eller pappa. Kanske ett nytt bonussyskon?

Snälla alla unga människor, föd inte barn hela tiden. Barn, löser ingen kärlek. Kärlek är ödmjukhet och uppoffring. Det är så jävla synd om de där v v barnen, som får växla mellan 2 hem, och två familjer? Hur i helvete skall de kunna bli trygga?

Om någon tjej blir gravid, med någon som man kanske är förälskat i för tillfället. Fråga om han vill behålla, och leva med dig i åtminstone 18 år? Fråga honom om han vill dela det ansvaret att ha ett barn? Det kräver total kärlek, och ödmjukhet.

Ni som har små barn, tänk på att det inte är så säkert längre att "Soc fixar det, det hjälper oss, vi får bostadsbidrag, och bla bla. Tänk framåt.

Föd inte flera barn i "onödan"?

Tänk också på klimatet nu. Det är osäkert hur det kommer att bli i framtiden. Om 50 år, finns kanske inte Malmö kvar?Gråter

Klimatet har inget med detta att göra.
Svar på tråden vv barnen?