Pipenc skrev 2018-12-19 10:44:58 följande:
Beklagar ditt ma :(
Jag fick svar på blodproverna igår, så jag hade haft ägglossning. Mens är beräknad o komma typ på julafton... är så otroligt rädd o känner mig ledsen över att den kommer dyka upp... :(
Jag hade typ normal ont denna äl.. men psyket däremot, fy tusan vad jag har mått kasst sen jag började ta tabletterna...
Vad skönt att du fått ägglossning!! Förstår verkligen hur du känner, allt blir som lite skörare när man vet att kroppen inte nödvändigtvis jobbar med en.. Jag hoppas så att ni lyckas direkt och får ett fint plus i julklapp! Men även om det inte går vägen den här gången så vet du ju nu att du kommer få ägglossning och nya chanser tack vars tabletterna (suger såklart ändå men den tanken håller i alla fall mig flytande).
Har du också känt av psyket alltså? Jag fick äntligen mensen förra veckan (första efter ma) och tog sista tabletten idag och fy farao. Jag lider av mild ångest vanligtvis men har känt mig så kaotisk inombords, plus illamående, märklig i magen och svettiga svullna händer. ???? Så bisarrt! Kan inte annat än garva åt det just nu men vad jag hoppas slippa utsätta mig för det igen..
Håller tummarna för dig!!