Inlägg från: Vi89Li |Visa alla inlägg
  • Vi89Li

BF augusti 2019 - stannar på FL

Hej, jag hoppas jag också kan komma med i denna tråd.

Har plussat idag och inser att BF blir till den 20/8 , känns så oändligt långt dit.

Väntar mitt 7:e barn och hinner precis fylla 30 innan skatten förväntas komma!

Mår ganska illa nu men jag hoppas att det inte blir så jobbigt, är min största fobi att spy, samt att det kommer bli svårt att förklara för de äldre barnen.

Har också haft missfall några gånger men jag håller tummarna att det går bra denna gång.

• Vi89Li

Fick inskrivning den 18 dec så nästa vecka blir spännande av flera anledningar.

Känner att det börjar gå upp lite mer för mig att det är en liten där inne. En hemlighet man har själv med min man innan alla får reda på det.

Förresten hur kopierar jag BF listan? Eller måste jag skriva av den?

• Vi89Li

BF-lista

28/7 SofieElise

1/8 Honsomlängtar

4/8 Persi91

5/8 Lilja124

8/8 puppen77, Eureka

9/8 AnnieLyrebrant

10/8 Bella 9876

11/8 Sdbdm6

13/8 Solrosen29

14/8 Glad81, Ekskan

15/8 Liz89, Jojjans, iiidddaaa, tjockobbe

20/8 Vi89Li

23/8 lillagullefjun

• Vi89Li

Här mår jag illa varje förmiddag så det blir att ta postafen. Har aldrig behövt ta det såhär snabbt under någon tidigare grav.

Igår när vi for iväg till mannens familj så insåg jag att det syns på mig att jag är svullen! Det syns alltid snabbt på mig men aldrig såhär fort. Det var till o ta något lite större på mig så magen inte syns. Inte ännu. ;)

Och sen denna trötthet, har glömt hur fort man blir trött när man har en liten påväg.

Annars är det vanliga symptom som är här med lite molvärk o slitningar i vissa lägen. Trötthet o illamående och uppblåst mage på em/kvällen.

• Vi89Li

Här har vi också varit på ultraljud. Jag har bara känt rörelser någon dag innan UL så jag var lite nervös men allt såg bra ut och vi fick veta att vårt sjunde barn är en grabb! Det trodde vi inte så det blev en överraskning!

Tyvärr ganska tvär bm som gjorde ultraljudet men hon var duktig ändå! Blev flyttad till den 24/8 så nu är jag typ 17+4 . Var så kul att berätta åt de äldre barnen att det var en grabb där, vi fick så olika reaktioner men alla är glada ändå. Så då var det "bara" resten kvar då... ! ????

Svar på tråden BF augusti 2019 - stannar på FL