BF augusti 2019 - stannar på FL
Är 27, plussade den 18/11 enligt bms beräkning har jag bf den 1 augusti, är mitt första barn :)
Är 27, plussade den 18/11 enligt bms beräkning har jag bf den 1 augusti, är mitt första barn :)
Välkommen! Härligt att tråden nu är igång.
Jag startar en BF-lista direkt så vi kan hålla lite koll
BF-lista
1/8 Honsomlängtar
17/8 Jojjans
Hej alla! Vi väntar vårt första barn i slutet av juli, bf 28/7. Är gärna med här ändå :) Gravid i v 7 (6+4)
Vad kul! :) Mina appar säger olika 27-29 juli. Var hos bm på inskrivning i veckan o de sa att bebis ändå kmr när den vill, +/- 2 veckor från bf.
Har du varit på inskrivning?
Hur tänker ni kring att berätta för familj och vänner? Är det några som vet redan, eller avvaktar ni lite?
Fy helvete gick in i vecka 7 igår, idag mår jag illamående som bara den plus är så yr att allt snurrar.
Påvög till jobbet och bara känner hur de bränner i halsen :(
Har samma problem som dig mår så fruktansvärt illa, som tur är så har jag tabletter kvar sen min förr graviditet som slutade i missfall. Då fick jag tabletter utrskrivna av läkare. Så jag började med dom idag, får se om det blir bättre!
Hoppas att ditt släpper snart, illamående är inte roligt.
Kram
Fy va jobbigt. Jag känner liknande, vaknade inatt av att de brände i halsen och illamående så fick ta ett glas mjölk för att lugna magen. Har du länge känt illamående och har du några tips mot de?? Jag började känna de härom dagen och är idag på v 4+1. Jag var inte illamående när jag väntade min dotter så har ingen erfarenhet av det.
Ultraljud idag kl 15, är så nervös att jag är spyfärdig :(
Lycka till!!
Kommer försvinna nån vecka från familjeliv
Dom hittade bara något som visar på att jag skulle va i vecka 4 ocu inte vecka 7 så ska tillbaka nästa onsdag för att se om de växt annars måste jag till kvinnokliniken och få ut allt
Nån som kan ta bort mig från bf listan?
Tror nämligen inte på ett mirakel nästa vecka.