Pojknamn
Behöver ha tips på pojknamn som passar med Vincent. Vi har haft RUL idag och fått veta att vi väntar en lillebror
Namn som jag gillar hittills är Henry & Adrian
Behöver ha tips på pojknamn som passar med Vincent. Vi har haft RUL idag och fått veta att vi väntar en lillebror
Namn som jag gillar hittills är Henry & Adrian
Vincent och Henry är fint!
Vincent är ju ett lite hårt tvåstavelsenamn, så namn i samma stil skulle jag säga är
Leon Alec Jack Alex Noel Jacob
Av era egna förslag på vad ni gillade så tänker jag
Henry Victor Isac Zacharias eller Adrian
Vincent och..
Benjamin
David
Tristan
Zacharias
Charlie
Oliver
Elliott
Här blir det en Algot.
Gillar även namnet Alwin men vi har en Albin innan, så det blir lite för lika.
Leon
Eddie
Charlie
John
Tack så jättemycket för alla bra förslag!
Just Liam, Leon, Milo, Louie och Elton känns lite för ?modernt? och innenamn för oss.. är ute efter lite mer klassiska namn men ska ändå funka utomlands.
Vi får en pojk k slutet på januari, vi var direkt eniga om att han blir en Nathaniel ! :)
håller inte med om att latinskt namn från 1400 talet är modernt. Men ja det är har varit inne i Sverige senaste åren precis som många andra äldre namn varit.
"Känns lite för modernt" när man frågar efter ett namn som passar med Vincent som är nytrend i Sverige och så långt från klassiskt man kan tänka sig. LOL
Jag tycker Charlie funkar toppen med Vincent.
Jag tycker Charlie funkar toppen med Vincent.
Jag tycker ni ska välja Adrian, det är ett fint namn
Jag tycker både henry ocg adrian passar med vincent, men personligen skulle jag välja adrian för jag tycker det är finaare
håller inte med om att latinskt namn från 1400 talet är modernt. Men ja det är har varit inne i Sverige senaste åren precis som många andra äldre namn varit.
Adrian skulle jag välja, det låter bra med brorsan