Nya BIM januari 2019
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Grattis till alla plus<3
Ska få mens denna helg. Inga symptom utom ömma bröst... hade nidblödning både i torsdags och fredag. Enbart efter sex och lite ljusrosa på pappret. Inget mer. Men är säkert mens på g. Har haft negativa test också. Tog senaste igår på eftermiddagen. Vill bara att mensen ska komma igång så jag kan börja om.
Tack alla! Känns så knäppt, inga symptom och flytningarna fortsätter hm... Var helt bombsäker innan jag testade att det inte var nåt. Men hoppas det är resterna av en nidblödning eller nåt.. vågar liksom inte tro på det än. Ska ta ett nytt, vanligt test efter på nyår eller den 1/1.
Hoppas det stannar och att vi alla får följas åt i 2019 <3
Så... detta hände precis. Jag ser ju ett streck där o min sambo likaså, men vad tror ni? Är helt skakis nu, så jäkla glad. Det var ett tidigt test, BIM är runt 1/1.
Ni som har bim direkt efter nyår - kommer ni dricka alkohol under nyår?
Hej hej! Hoppar öber hit från decembertråden då min mens behagade komma en dag senare än vanligt. Var helt säker på att plussa denna gång, men fick. Nya tag i Januari nu då!
BIM-lista
1/1 Sångfågeln87, Kstadtjej87, Jsv17, holocene
2/1- Canary
3/1 Jagerika, Längtarefterbarn83
4/1 mangon, Mezzy
6/1 Myline
7/1 Livethänder, Siri88,
8/1 Milka21, FloraLinnéa
9/1 MissKelli, Olise91
10/1 FruEA, Banuni
11/1 Rosarosorochtee,
12/1 EliMil
13/1 Jojjans MammsenS
16/1 Snickesnack, Miichaella
18/1 Nicciz, HejEllie
19/1 Liten89a
25/1 zebrans
26/1 ero13
Jag hade bruna/rosa färgade flytningar ett par dagar kring bim med min son och det gick ju bra iaf
Indeed :D Hur går det för dig, nåt mer illamående? O är det dags för test imorrn bitti då?
Jag hade bruna/rosa färgade flytningar ett par dagar kring bim med min son och det gick ju bra iaf
Ja vad skönt att höra! :) Och är väl rätt vanligt att få en slags blödning när mensen skulle kommit också
Försök nummer två efter missfallet och nu kom mensen igång! Ny bim 27/1. Har lite svårt att skriva in mig i listan, någon som kan? :) Tredje gången gillt kan man hoppas!