Inlägg från: Linneaalice14 |Visa alla inlägg
  • Linneaalice14

Nya BIM januari 2019

Kissekatten2014 skrev 2019-01-07 20:15:32 följande:
    Är så dålig på symptom och speciellt flytningar. Är öitectrött idag men det är ju måndag så det är nog inget symptom.
    OKej okej, 
    När kan man testa med dessa vanliga stickor? 
    Återstår väl att se, Men har du några känningar på mens idag? Ja jag håller med jobbat hela dagen, så klart man e trött, de e måndag håller me dig:P
    Nicole
  • Linneaalice14
    Kissekatten2014 skrev 2019-01-07 20:15:32 följande:
    Är så dålig på symptom och speciellt flytningar. Är öitectrött idag men det är ju måndag så det är nog inget symptom.
    OKej okej, 
    När kan man testa med dessa vanliga stickor? 
    Återstår väl att se, Men har du några känningar på mens idag? Ja jag håller med jobbat hela dagen, så klart man e trött, de e måndag håller me dig:P
    Nicole
  • Linneaalice14
    Kissekatten2014 skrev 2019-01-07 21:16:55 följande:
    Nää inga känningar på mens här inte. Jag vet inte när du tidigast kan testa på såna stickor, står det inget på förpackningen?
    Nej tyvrr inget på de att de står något på förpackningen, Hum
    Jag vill testa men ändå inte, Jag väntar.:P Hur har du de idag?
    Nicole
  • Linneaalice14
    Kissekatten2014 skrev 2019-01-08 12:40:23 följande:
    Nää här är det lugna gatan. Inget tecken på mens eller att jag skulle vara gravid. Är väl kroppen som spelar en ett spratt.
    Hur e de ikväll? Här e absolut inget på att mens skall starta, Så nopp. Hum, 
    Nicole
  • Linneaalice14
    Kissekatten2014 skrev 2019-01-08 18:43:05 följande:

Väntar på mina rester som jag beställt. Testar nog på torsdag nu. Min sambo tyckte jag hade väldigt humör idag stod och laga mat var glad som jag brukar och så sa han nåt och jag blev så sur vet inte om han märkte nåt men han fråga varför jag blev så kort i tonen.

Okej ne här e det inget än sålänge,

Vad känner du själv?
    Nicole
  • Linneaalice14
    Linneaalice14 skrev 2019-01-08 22:57:08 följande:
    Okej ne här e det inget än sålänge,

Vad känner du själv?
    God Morgon igen. 
    Kunde ej hålla mig, gjorde tidigt gravtest imorse, men solklart negativ. 
    Tänkte att de kanske e för tidigt ändå? om jag hade denna brukatiga flytning i söndags? o kanske då ägget fäste? Fortfarande inga känningar på att mens skall komma:/
    Nicole
  • Linneaalice14

Jag känner av lite molande mens värk men absolut inget o jag skall ha mens imorgon eller fredag, testa med tidigt clearblue imorgon på morgonen tror jag, men känns ändå som jag kommer få negativt, samtidigt hade jag ytterst liten brun flytning i söndags? Kan de ha vart att ägget fäste då? Så är ju isåfall de väldigt tidigt att testa tänker jag! Om inte hcg nivåer höjs?

Nicole
  • Linneaalice14
    Anonym (Mys 4/1) skrev 2019-01-09 18:38:18 följande:

Spännande tråd. Här vill jag följa ???? BIM 21/1

Varför står de BIM? Beräknad icke mens? Skall man inte gå på att när mensen skall starta ? Jag skall ha mens om två dagar, men har inga symtom eller något liknade, Plussade på ältest 26/12, 
    Haft en ytterst iten brun flytning i södnags, men va så lite. Kanske ägget fäste då? 
    Nicole
  • Linneaalice14
    Emmissss skrev 2019-01-09 08:07:45 följande:
    Du får starta en! :)

Har BIM om 2 dagar, inga symptom och knappt ingen värk som jag haft de senaste månaderna. Jag slutade med p-piller i september så vi är ganska lika.

Hoppas denna vår ger fler plus!
    Jag skall cokså ha mens om två dagar, men inga symtom så, mer än en ytterst liten flytning i söndags, 
    Den va ljusbrun, 
    kletig, 
    Plussade på ägglossning test 26/12, Hum, hoppas på plus längre fram, :/ o ingen mens om två dagar. :/
    Nicole
  • Linneaalice14
    Anonym (Bimu) skrev 2019-01-09 15:04:33 följande:

Hejhej, hoppar in i tråden. Är på cykeldag 35 just nu, brukar ha 32+- någon dag eller två. Inga symptom, testade för några dagar sedan och fick minus. Vet inte när jag vågar testa igen, hur länge jag ska vänta. Har inte heller symptom jag brukar ha innan mens (finnar, förstoppning, pms, uppblåst mage mm) så har ingen aning vad som händer i kroppen. Hade symptom på ägglossning 25-26/12 så är säkert på att jag hade det iallafall. Någon som varit med om något liknande?

Jag ligger på samma, skall ha mens om två dagar enligt appen men inga känningar överhuvudtaget här, plussade på ägglossning 26/12 testade med clearblue imorse tidigta testet, men icke sa nicke,
    Nicole
Svar på tråden Nya BIM januari 2019