Nya BIM januari 2019
Å okej!! Vi får se nästa vecka för mig då. Hoppas hoppas hoppas!!!
Med sonen plussade jag bim+3 och typ äl+16, var helt blankt innan
Å okej!! Vi får se nästa vecka för mig då. Hoppas hoppas hoppas!!!
Med sonen plussade jag bim+3 och typ äl+16, var helt blankt innan
Alla ni som följt mina tester, här kommer morgonens.
Det är ett testa tidigt från Babyplan, är det ett spökstreck? Det kom inom tiden. ÄL+10
näe är det positivt??? Tror ni inte det är de tidiga testerna som busar........ I cant believe it.
Har bim på fredag, när vågar man ta digitalt?
Och tack för svar<3 Älskar stödet i detta forum!!!
Jag skulle säga att det där är ett plus, grattis! :D
Ser ett fint streck *.* Grattis <3
Vad skönt att höra! Hoppas hoppas.
Mina såg ut sådär när jag var gravid med min dotter, och då var det bim-4 ! Så det kan absolut vara ett riktigt plus :)
Är detta också spök då?? :( Om tycker att ditt är... också ÄL+10
Nä nu börjar jag tappa hoppet! Men ändå får jag spökstreck på vissa tester, som det här tex.... vad tror ni? Typ bim-5 idag (äl +10 ca)
Neeeej<3 ditt streck är också där.
Du ska se att du kommer få en fin stegring imorgon eller övermorgon!!
Tycker ditt ser mer rosa ut! Mitt försvann dessutom när testet torkat :/ Detta tog jag på em, får se hur det ser ut imorgon bitti...
Hej alla
Är det märkligt att jag igår och idag känner en förlamande trötthet. Igår sov jag under små delar av hela dagen och idag har jag försökt gå ut och gå men håller på att somna redan nu vilket är Väldigt olikt mig...
Jag tror att jag plussade imorse men är lite osäker så det fortfarande är svagt. Kan det verkligen vara grav. trötthet såhär tidigt? Är på ÄL+11
Det ör ju rätt symtom så hoppas hoppas!
Hej! Jag hoppar in här, hade BiM troligtvis den 3/1. (nu BiM + 3)
Min dotter är 1 år nu, fick tillbaka mensen efter förlossningen i augusti. Har kommit regelbundet (diffat +- 3 dagar).
Min senaste mens var den 14 november, alltså 1 hel månad sen nu) Tog ett gravtest den 15 december men ingenting då, får hem gravtester imorgon så ska testa då är det tänkt!!!
Har mycket symtom nu som jag vet jag hade i början med dottern (plussade BiM - 1)
Illamående (ofta nattetid)
Inte sugen på mat
Hungrig som tusan
Molvärk i tjejmagen
Uppsvälld.
Hoppas hoppas det tagit sig denna månaden :D
Har bim samtidigt som dig och känner samma...spännande vecka framför oss.
Halloj! Hoppar in här, har bim 10/1, är på äl +11. Tog gravtest imorse pga att jag känt mig så jävla skum de senaste dagarna..men negativt. 2 senaste nättern har jag haft som molvärk i magen, känt mig irriterad, har börjat svettas från ingenstans å sen nästa dag så fryser jag istället. Ömmar en aning i brösten. Känns som kroppen ballat ur!! Haha.
Just nu känns det bara konstigt, vet inte vad jag ska tro, men de visar sig så småningom :)
Kul att läsa om hur det går för alla. Man blir glad å peppad av alla plussen! Lite trist när det inte går som man önskar men här kan man även se att man inte är ensam om det också! Tack för det :) såå tack alla ni som delar med er! :)
/E
Wii :D
Ja alltså. Humöret är katastrofalt. Brösten ömmar ihjäl. Men det jag känner mest är tröttheten.... den tar kål på mig rent ut sagt. Testade svagt plus imorse men om det är fel så vet jag fan inte vad det är som händer i kroppen!!
Har du testat än? Eller ska du testa imorgon bitti?
Ohh ja men va kul! En bim kompis! :D
Ja verkligen! Har du haft liknande symptom? Känner mig olustig på nåt sätt...eller så är väl värsta monstermensen på gång! Haha
Oo ja!, verkligen spännande.