Inlägg från: Kissekatten2014 |Visa alla inlägg
  • Kissekatten2014

Nya BIM januari 2019

Linneaalice14 skrev 2019-01-07 20:33:26 följande:

OKej okej, 

När kan man testa med dessa vanliga stickor? 

Återstår väl att se, Men har du några känningar på mens idag? Ja jag håller med jobbat hela dagen, så klart man e trött, de e måndag håller me dig:P

Nää inga känningar på mens här inte. Jag vet inte när du tidigast kan testa på såna stickor, står det inget på förpackningen?
  • Kissekatten2014
    Linneaalice14 skrev 2019-01-08 06:01:52 följande:

Nej tyvrr inget på de att de står något på förpackningen, Hum

Jag vill testa men ändå inte, Jag väntar.:P Hur har du de idag?

Nää här är det lugna gatan. Inget tecken på mens eller att jag skulle vara gravid. Är väl kroppen som spelar en ett spratt.
  • Kissekatten2014
    Linneaalice14 skrev 2019-01-08 18:25:47 följande:

Hur e de ikväll? Här e absolut inget på att mens skall starta, Så nopp. Hum, 

Väntar på mina rester som jag beställt. Testar nog på torsdag nu. Min sambo tyckte jag hade väldigt humör idag stod och laga mat var glad som jag brukar och så sa han nåt och jag blev så sur vet inte om han märkte nåt men han fråga varför jag blev så kort i tonen.
  • Kissekatten2014
    Linneaalice14 skrev 2019-01-08 22:57:08 följande:

Okej ne här e det inget än sålänge,

Vad känner du själv?

Godmorgon.. Försöker över att inte tänka så mycket på det utan vara köra på som vanligt. Det är som vanligt här. Enda jag kände igår att jag var så trött efter maten hade kunnat somna halv åtta igår typ ????. Tänker att nu har jag vart långledig öv2r jul och nyår så jag vet inte om det är trötthet pga rutiner igen
  • Kissekatten2014
    Jojjans skrev 2019-01-10 05:47:07 följande:

Ånej :( beklagar! Kämpa vidare nästa månad helt enkelt. Borde finnss en bim februari-grupp vid det här laget...

När har du bim? Nu blir det nya tag ????
  • Kissekatten2014
    Linneaalice14 skrev 2019-01-10 06:50:16 följande:

Åh nej, Ja nya tag nästa gång:) Min har ej dykt upp, kram till dig

Tack.. Lycka till nu och kram på dig????
  • Kissekatten2014
    Jojjans skrev 2019-01-10 09:48:35 följande:

Har bim på tisdag den 15e, och har ganska kort lutealfas så kan nog inte testa innan lördag/söndag. Är på äl+8 idag och tempen ligger sen några dagar tillbaka lite högre än den brukar. Men i övrigt känner jag ingenting. Får se hur det utvecklas närmsta dagarna :)

Håller tummarna för dig och lycka till ????
  • Kissekatten2014
    Linneaalice14 skrev 2019-01-11 08:00:07 följande:

God morgon alla godingar, Gjorde ett gravtest imorse, men solklart negativt, 

Min mens skall komma idag, ( Men absolut inga känningar på detta) Gah, :/ 

Grattis allihopa som plussat under veckan, 

Men vad håller min kropp på med, :/ Man blir ju kocko, jag o gubben kör varannan dag metoden har gjort nu hela januari, Ja gud, :/ Hade ju denna mini flytning med brunt i söndags, är de ändå för tidigt kanske att testa sig kanske om ägget fäste?

Hoppas mensen uteblir . Den är ju skum kroppen ibland, spelar en ett spratt verkligen. Tror du inte att det är så att du inte fått upp hormon nivån ännu hcg, vet inte när det börjar stiga.

Jag kommer ta nya tag nu efter min mens. Köpte ett startpaket på graviditetskollen, som jag fick hem igår..
  • Kissekatten2014
    Banuni skrev 2019-01-11 08:44:33 följande:

Hej alla..

Jag plussade med CB digital för några dagar sedan. Fick Gravid 1-2 och stickorna har stegrat fint. Imorse (på bim) sa den Inte Gravid och stickan var ganska blank....

Vad i helvete betyder detta?! Är det ett mf? Eller visade den fel från början?

Är i chock.

Men va säger du, va konstigt och tråkigt. Förstår att du är i chock. Det va inte ett för gammalt test nåt utav dem för det kan ju bli missvisande.. Styrkekramar till
Svar på tråden Nya BIM januari 2019