Inlägg från: Linneaalice14 |Visa alla inlägg
  • Linneaalice14

Nya BIM januari 2019

Kissekatten2014 skrev 2019-01-06 20:10:06 följande:
    Dagen då du är beräknad fin mens
    OKej okej, Jag har två appar i mobilen, så ena säger att jag skall ha den idag, andra säger på onsdag torsdag fredag, Men när hade ni testat? För jag har liksom inga känningar på att mens skall börja. Brukar annars ha ömma bröst humörsvägningar m.m. men inget. Mer än ett salt sug
    Nicole
  • Linneaalice14
    Olise91 skrev 2019-01-06 20:16:10 följande:
    Vad skönt att höra! Då fortsätter jag att hålla tummarna för ett plus till veckan :)
    Hade du testat i veckan? vilken dag? Morgon urinet eller på tidigt gravtest?
    Nicole
  • Linneaalice14
    Jojjans skrev 2019-01-06 20:54:14 följande:
    Yes, nu svarade du mig :)

Jag hade nog väntat några dagar. Särskilt eftersom du har haft äl-test som varit starka både på onsdagen och söndagen. Det finns ju faktiskt en risk att ägget inte släppte första gången och du fick en ny stegring på söndagen och att ägget släppte typ måndag. Vänta till onsdag kanske om du kan hålla dig. :)
    Ja okidoki jag hade ju iaf sex på söndagen där 30/12  samt 2/1 samt 4/1
    o så tänkte jag ikväll när gubben kom hem. Haha. FÖr enligt appen så skall min mens börja på torsdag eller fredag :/ 
    Så vad tror ni? får man dela bilden på de lilla som kom i trosorna idag? 
    Nicole
  • Linneaalice14
    Kissekatten2014 skrev 2019-01-06 20:51:00 följande:
    Jag har bim imorgon, men tänkte vänta några dagar och se va som händer. När ska du testa?
    Hum okej, men har du några känningar på att mensen skall komma? jag håller mig nog iaf till torsdag fredag tänkte ja..När tstar du? skall vi testa ihop? :P
    Nicole
  • Linneaalice14
    Kissekatten2014 skrev 2019-01-06 21:34:49 följande:
    Ja det kan vi göra vilken dag torsdag eller fredag? Jag känner varken det ena eller det andra ska jag säga. Inga tecken på mensen är på g eller att man skulle vara gravid.
    Skall vi ta på fredag? Ne jag hade bara lite ytterst molande värk igår kväll, O denna mini mini flytning med ytterst lite brunt i. 
    Sexade igår kväll med, Så de är väl bara o verkligen hoppas om inget annat händer här i veckan, Klarar vi hålla oss? :P
    Nicole
  • Linneaalice14
    Kissekatten2014 skrev 2019-01-07 07:00:57 följande:

Godmorgon. Än så länge ingen mens, den brukar komma på natten . Vi får se hur länge vi klarar oss. Vi får säga till om nån av oss vill testa tidigare ????

God morgon, nepp här e inget heller, o inga känningar så att den skall komma, ja vill du testa tidigare? Jag har lite ont i ryggen längst ner men samtidigt har jag ischias, så tror mer på den,
    Nicole
  • Linneaalice14
    Linneaalice14 skrev 2019-01-07 09:50:35 följande:

God morgon, nepp här e inget heller, o inga känningar så att den skall komma, ja vill du testa tidigare? Jag har lite ont i ryggen längst ner men samtidigt har jag ischias, så tror mer på den,

Jag va på toa nu efter jobb o en ytterst liten flytning lite gul/vit

Men samma tispunkt igår fick jag sådant fast de va ju brunt då, men gah, vad e de nu då? Eller e de slagg efter vårat sex igår kväl? Haha
    Nicole
  • Linneaalice14

Men samma tispunkt igår fick jag sådant fast de va ju brunt då, men gah, vad e de nu då? Eller e de slagg efter vårat sex igår kväl? Haha

Nicole
  • Linneaalice14
    Kissekatten2014 skrev 2019-01-07 18:25:53 följande:
    Jag tänkte avvakta iaf till torsdag tänkte jag om jag klarar av det. Har inte känt nåt konstigt idag
    Ja jag vill också vänta haha, 

För jag har då inga känningar alls att mens skall börja, 
    Nicole
  • Linneaalice14

Tänkte på en grej, när kan man ta dessa vanliga gravtester? 
    Alltså inga clearblue utan vanlig sticka?
     som sagt enligt appen skall ja ha mens på torsdag fredag, Men inga känningar, men när kan man testa med vanliga stickor 

Nicole
Svar på tråden Nya BIM januari 2019