• Fruhs

Nya BIM januari 2019

Hej allihoppa! Jag hade ägglossning den 30-31/12 och fick typ en liten blödning idag, någon droppe bara har två barn sedan tidigare men aldrig råkat ur för en nidblödbing, kan de vara detta? På trosorna var de Mörkbruna flytningar ish, men när ja torkade mig vad se färskt blod. Så förvirrad på vad de kan vara. Kan tillägga att jag aldrig haft mellanblödningar

Förvirrad
  • Fruhs

Åh hoppas hoppas på ett plus nu. De här är tredje försöker. ????

Jojjans skrev 2019-01-06 18:21:41 följande:

Det stämmer ju med tiden iallafall! Hoppas på det :) om det var så borde du kunna testa om några dagar tänker jag.

• Fruhs

Hej känner mig lite förvirrad idag. igår gjorde jag två st tester en på morgonen och en på em, på första stickan kunde man se ett litet litet smalt streck, och på den på eftermiddagen syntes strecket ganska svagt, och idag så gjorde jag ett nytt test, då va sträcket så gott som väck. Hade dock ett litet stick i nedre tjej magen i lördags och när jag va o kissa hade jag blodblanade flytningar mot de bruna hållet på trosorna och färskt blod på pappret. sedan kom det inget mer. Har haft ont i ryggen bokstavligen varje dag sedan äl och magen till o från, brösten har börjat kännas små ömma men på ett konstigt sätt, de liksom spänner, lite som den känslan när man har sammandragningar när man är gravid men i tuttarna, Känner någon igen sig? 

• Fruhs

Hej tjejer! Ser ni något streck på bilden? Håller på o blir knäpp o ser streck som inte finns. Hade ägglossning 30-31/12 , vet om de för jag fick glad gubbe på cb digital, lördagen 5/1 stack de till i nedre tjej magen, och på söndag kom brundblandade flytningar och när ja torkade fifi så kom några droppe färsk blod, sedan kom de inget mer. Inbillar mig massa sympom som lika gärna kan vara mensvärk. Tog ett cb digital test men de va negativt de va den 8/1.

Svar på tråden Nya BIM januari 2019