Nya BIM januari 2019
Positivt ÄL test 27/12 och BIM 11/1 någon mera som har samma? Hur räknar ni? Vilket äl+ dag är jag på?
Positivt ÄL test 27/12 och BIM 11/1 någon mera som har samma? Hur räknar ni? Vilket äl+ dag är jag på?
Då lär du ha haft äl den 28e. Samma som mig :) äl+2 är du (och jag) på då. Kul med någon som har samma :)
Ja verkligen! Vad kul :) Jag mår som jag brukar efter äl: uppblåst mage, lite molvärk, ömma bröst och trött. Psykiskt varierar jag mellan att känna hopp och att känna varför ska det gå denna gång då.
Hur mår ni? :)
Hur långt efter ÄL är du?
Jag är på ÄL +13 BIM-2 men fick ägglossningsflytningar och testade därför för skojs skull med Lh-test som var superpositivt, för tre dagar sen. Mått illa sen igår, ett annat sorts illamående än vanligt och brösten gör så sjukt ont, det slutar liksom inte. Är på annan ort i en vecka nu och kan inte testa. Usch... Sugen att åka hem bara för det, har ju mina tester där haha!
Märkligt, har du långa cykler? Eller vad stämmer bäst med din cykel?
Har du testat att ta ett gravtest ifall stt du kanske hade äl 13/12 ändå? Äl-test kan ju visa positivt vid graviditet.
Kollat och jämfört hormoner i kroppen efter ägglossning innan mens respektive graviditet! Östrogen ger symtom som tex ömma bröst och bröstvårtor mm! Enligt tabellen får man en rejäl östrogen ökning dagarna efter ägglossning och har så otroligt ömma bröstvårtor o bröst xD brukar ha ömma bröst o bröstvårtor ca 4 dagar innan mens i vanliga fall men nu har jag de i stället i början :O någon mera som känner igen sig?
Denna månaden hade jag galet ont i mina bröstvårtor precis efter äl, har aldrig haft det tidigare. Jag har haft ont sen dess men nu har det gått över till att hela brösten gör ont! Brukar aldrig få såhär innan mens (har bim på fredag) så hoppas ju självklart att det är ett tecken. Men med min tur så är det säkert bara ett till äl och mens symtom :(
Hatar att ingen månad är sig lik när det gäller symtom!
Jag hoppar gärna in här om jag får :) Första gången jag skriver i en tråd, men känner att jag behöver lite pepp... Jag är 31 år (sambon 34) och vi jobbar på första barnet. Vi drar strax igång försök nummer 3 och bim är 26/1. Blev så otroligt besviken senast för vi prickade ÄL och jag tyckte att jag hade gravidsymptom, och mensen var 2-3 dagar sen, men nix pix! Tänkte köra med båda temp och ÄL-test denna månad, är ju så jäkla sugen på bebis!!!!
Heja oss :)
Egentligen väldigt tidigt men har redan börjat testa (då jag testade starkt pos på bim -6 förra grav). Är på bim -8 och fick detta, bilden är tagen efter fem min. Någon som ser något ????