Issari skrev 2019-01-29 08:45:26 följande:
Tror inte något är fel. Jag blev med gravid (med missfall) på första försöket. Därefter tog det ytterligare tio försök innan jag fick plus nu denna månad. Många månader har jag trott att det var något och mensen väntade någon dag extra, men inget. Först nu denna månad när jag trodde det skulle vara helt kört eftersom vi bara fick till det på torsdagmorgonen och ÄL kom först på lördagen så gick det. Håller tummarna för att det snart går för er också!
Tack, ja så coolt, man vet aldrig! Här håller man på med liggscheman och ÄL-test och rosenrot och fan och hans moster, ligger perfekt i cykeln och så tar det sig ändå inte. Och så vips! Kroppen är bra lurig. Men mkt som ska stämma! Haft den oförskämda turen att bli gravid på första försöket 3 ggr (2 barn och nu sist MA) så kan inte låta bli att undra. Förstår det låter knäppt i andras öron när man försökt i år eller mer, men man jämför ju med hur ens kropp betett sig förut även om det verkar bortskämt. Grattis till ert plus och bra kämpat! <3