• TFPJ

Beräknat BF augusti

Lyckan är total <3 I helgen plussade vi på gravtesten efter andra försöket insemination på RMC. Jag kan forfarande inte tro det, trots att jag tagit ytterligare 3 tester ;) Det är tidigt, väldigt tidigt, men jag tänker ändå glädjas fullt ut <3 Detta är vårt första barn och vi är så exalterade. Det hade varit roligt att dela denna resan med någon mer som också nyss plussat :)

• Svar på tråden Beräknat BF augusti
  • TFPJ
    JohannaT skrev 2018-11-27 06:54:30 följande:

Grattis :) plussade också i helgen med första barnet. Hur känns det för dig? Har själv "mensvärk" och lite spända bröst.

Jag mår bra men förra veckan var jag inte på topp. Mensvärk delux och den värsta PMS jag varit med om. Var helt övertygad om att mensen skulle komma vilken sekund som helst. Desto roligare är det nu ;) jag hade "testdag" (17 dagar efter insemination) i söndags men redan natten till lördag var jag helt säker på att jag var gravid, uppe och kissade 7000ggr och alla andra symton, s på morgonen tog jag testet +++ <3 Har du skrivit in dig på MVC?
  • TFPJ
    Hoppasnu123 skrev 2018-11-27 20:06:22 följande:

Hej!

Plussade också i helgen. Varit kanonförkyld hela veckan. Vi har försökt 1,5 år, vilket varit en otrolig lång väntan för mig. Påbörjade en utredning som visade att allt såg bra ut, vilket nog räckte för att kroppen skulle slappna av å tillåta en graviditet.

Men, eftersom alla tidigare månader inte funkat antog ja de även denna å plockade i mig både ipren och lite apelsinlikörmot hostan ( man tager vad man haver..)

När mensen

Inte kom tog jag test på bim +1 som var positiva... fortsatt förkyld. Men tydligen ska de va ok att ta alvedon och cocillana?

OTROLIGT dålig timing att bli sjuk just nu. Man får dåligt medlidande när man ?inte gör vad man kan? för att kurera sig..

idag va jag på vårdcentralen för att bli sjukskriven resten av veckan.. väldigt märkligt att äntligen få säga ?jag är gravid?..

Oj.. långt och rörigt inlägg.. förkylnings och gravidhjärna som försöker hitta rätt..

kul att följa andra! Men hoppas ni skippar sjukdommar!

Usch stackare, hoppas du kryar på dig snart! ganska mysigt att ligga hemma nerbäddad och bara gosa med tanken att man är gravid. Skulle också kunna tänka mig att vara hemma, men minus förkylningen då ;) Krya krya <3
  • TFPJ
    Micec skrev 2018-11-28 08:07:05 följande:

vi är 20 tjejer med Bf augusti med, och vill såklart följa åt fler ! :D

Jätte roligt, jag är gärna med. Skickat meddelande på fbHjärta
Svar på tråden Beräknat BF augusti