Hoppasnu123 skrev 2018-11-27 20:06:22 följande:
Hej!
Plussade också i helgen. Varit kanonförkyld hela veckan. Vi har försökt 1,5 år, vilket varit en otrolig lång väntan för mig. Påbörjade en utredning som visade att allt såg bra ut, vilket nog räckte för att kroppen skulle slappna av å tillåta en graviditet.
Men, eftersom alla tidigare månader inte funkat antog ja de även denna å plockade i mig både ipren och lite apelsinlikörmot hostan ( man tager vad man haver..)
När mensen
Inte kom tog jag test på bim +1 som var positiva... fortsatt förkyld. Men tydligen ska de va ok att ta alvedon och cocillana?
OTROLIGT dålig timing att bli sjuk just nu. Man får dåligt medlidande när man ?inte gör vad man kan? för att kurera sig..
idag va jag på vårdcentralen för att bli sjukskriven resten av veckan.. väldigt märkligt att äntligen få säga ?jag är gravid?..
Oj.. långt och rörigt inlägg.. förkylnings och gravidhjärna som försöker hitta rätt..
kul att följa andra! Men hoppas ni skippar sjukdommar!
Usch stackare, hoppas du kryar på dig snart! ganska mysigt att ligga hemma nerbäddad och bara gosa med tanken att man är gravid. Skulle också kunna tänka mig att vara hemma, men minus förkylningen då ;) Krya krya <3