hoolabandoola88 skrev 2019-06-17 19:03:51 följande:
Så vi andra ska bara svara på dina saker men du ska inte svara på andras?
Vet du vad som hände perioden 1995 till 2007 och vad det har för likheter med idag? Om du vet det så kommer jag att förklara min poäng för annars blir det svårt att förstå.
Om du citerar mig, så pratar du med mig.
Du pratade om saklighet, men en sådan hade du inte.
Och prata om annat som jag inte ens pratar om, hur ska det ändra socialbidragen till bönerna som nu nått $30miljarder, handelsunderskottet som skulle minskade ökade rejält.
Det är vad jag har pratat om, jag tänker inte prata om annat om du inbilla dig detta, då det är helt irrelevant till det jag pekat på.
Den stora frågan är varför du inbillar dig att prata om annat skulle fungera eller ändra nått på det nämnda.
Och än större fråga är varför du tror kan kräva svar på detta och på nått annat, du är bara för rolig.
Men jag är van att diskuterar med er högerextremister, det brukar alltid gå till så här när de har fel.
Där man väljer person och prata om annat, än inse hur fel det gått på ett område.
Och om någon gång man skulle ha på fötterna på det som man diskuterar, så ser dessa inlägg helt annorlunda ut, att ni aldrig lär er hur lätt lästa ni är.
Ja, jag vet, nu kommer lägga orden i mun på mig som en sista utväg.