Vad tycker ni om Trump?
Helt ok hittillls. Klart bättre än clownen innan.
Helt ok hittillls. Klart bättre än clownen innan.
Han är psykiskt instabil. Och att han har nog en eller ett par personlighetsstörningar. Baserat på hur han agerar i sina uttalanden, ganska obehagligt att se hur han behandlar människor. Ett av många exempel är ju hans hantering av journalisterna under diverse presskonferenser. Finns många filmer på det, bara googla på trump och cnn reporter... han är knäpp. Väldigt obehagligt att han, och hur han kom till makten är väl fortfarande en gåta?
Han har under sina två år vid makten gjort massor som är riktigt dåligt och naturligtvis några bra saker.
Det som är riktigt bra är att han gjort och en av få saker som påverkat oss i Europa är att han satt lite press på ledarna i Europa att ta lite ansvar!!!
Ja det går ju jättebra. Grödor för flera miljarder plöjs ner i åkrarna. Halva västkusten ödeläggs av bränder. Långsiktigheten i budgeten är starkt ifrågasatt. Vi får väl se vad som händer.
Frankrike "brinner" tydligen också; över bensinskatter pga investeringar i förnybar energi.
Sorry, men inte sorry, men jag hatar gubbfan och jag är oerhört besviken på att ingen insiders redan har mördat människan. Vad fan är detta för skämt, så svårt ska det väl inte vara? Melanoma hade väl i alla fall kunnat lagt krokben på han i en trappa?
Nej, USA har blivit ett skämt, jag vill flytta hem igen till Sverige tack vare äcklet. Står inte ut, detta är en plåga. Han gör inget annat än stjälper detta land, det finns inte ens en mellanklass längre utan nu har det blivit The Working Poor. Om du inte är en bortklemade trustfund baby och/eller tillhör the 1% rich assholes som tex the Waltons så är du buttfucked.
Ni klagande svenskar får gärna komma hit och testa att leva här ett tag, shit, ni skulle krevera efter en vecka. Sverige låter bättre och bättre.
Det mest skrämmande är att så många röstat på honom. Det säger en hel del om aAmerikanernas utbildningsnivå och förmåga och möjlighet till kritiskt tänkande. De flesta med lite högre utbildning och mer insikt om omvärden skäms naturligtvis.