Bf augusti 2019
Någon mer som har plussat?
Någon mer som har plussat?
alla som vill bli inbjudna till gruppen måste lägga till mig som vän, samt skriva ett messenger och berätta att det är ni som vill vara med i gruppen :)
Hej alla! Jag plussade tidigt i veckan, bf augusti. Jag skapade därför en augustigrupp på fb. Joina om ni vill :) Den heter "Bf augusti 2019" Jag kan också lägga till er om ni inte hittar den.
Jag gjorde samma sak
Hej, la till dig som vän. :)
Är gärna med i den hemliga gruppen.
Vad ni är modiga som startar grupp så tidigt... Jag fick positivt på testet som jag tog igår och är nu då i vecka 6-7 någonting, jag går nog med gruppen om allt är som det ska efter v 12 så, på återseende - förhoppningsvis.
Hej alla! Jag plussade tidigt i veckan, bf augusti. Jag skapade därför en augustigrupp på fb. Joina om ni vill :) Den heter "Bf augusti 2019" Jag kan också lägga till er om ni inte hittar den.
Jag gjorde samma sak
Har gått med där idag.
Finns redan en hemlig bf grupp för augusti :) vi är ca 90 st i den gruppen. Skriv till micec så lägger hon till!
Hej
Plussade för några veckor sedan, räknat till v7 nu och be 11 aug tror jag, har en dotter på snart 3 år sedan innan.
Är gärna med i den hemliga gruppen på fb
Hej. Jag har precis plussat och vill gärna gå med i Facebookgruppen ???? BF 27/8.
Vill gärna vara med i gruppen om den är hemlig och inte bara sluten :) micec (Mimmi) har du blommig tröja på profil bilden ?