Inlägg från: mammsen79 |Visa alla inlägg
  • mammsen79

Bf augusti 2019

Xearas skrev 2018-12-09 20:45:05 följande:

Vad kul att se så många som tidigt vågar tänka framåt! Jag plussade på stickan idag efter IVF. Livet är bara 11-12 dagar gammalt, men borde bli ett sent augusti barn!

Vilken ruv dag är du på? fick du en 2,3 eller 5 embroy?
  • mammsen79
    Jojjans skrev 2018-12-04 19:12:16 följande:

Plussade precis och vågar knappt tro att det är sant! Äl+11, bim-2.

Jag är 32, min sambo 25, och vi började försöka i april. BF 17/8

Det här blir förhoppningsvis vårt första barn, och jag är så förväntansfull och livrädd. Imorgon är det exakt 3 månader sen vi förlorade vår bebis i vecka 16 pga för tidig vattenavgång och jag både sörjer och är helt utom mig av glädje och lycka! Så tacksam att det kom en vändning efter den här otroligt mörka tiden.

hej och beklagar det som hänt er tidigare <3 , vad var orsaken till tidig vattengång?
  • mammsen79
    MaalinJ skrev 2018-12-01 00:39:35 följande:

Hej allihopa. Jag hoppar in här :)

Efter att vi försökt i 21 månader så plussade vi den 30:e november på BF+2

Känns så overkligt. Vad jag har räknat ut så är bf den 4-6 augusti <3

Vi ska ta helgen till att smälta detta sen får vi ta å ringa MVC och fertilkliniken nästa vecka :)

Grattis så underbart, vad sa dem på kliniken när gör dem första ultra?
  • mammsen79
    mammsen79 skrev 2018-12-22 00:22:11 följande:
    Vilken ruv dag är du på? fick du en 2,3 eller 5 embroy?
    Jag menar självklart hur gammalt var embroy var det 2 dagars 3 eller 5 dagars du fick?
  • mammsen79
    Sonaten skrev 2019-01-01 21:37:10 följande:

Hej,

Jag är ny i tråden.

Har två barn på 9 och 5 år. Haft ett MA och ett MF under 2018 och plussade nu igen för några veckor sedan. Befarar väl att det blir missfall igen, då jag inte är så ung längre.

6+0 idag.

Hjälp vad jag mår illa. Det började med yrsel för några dagar sedan. Sen har jag till och från haft diarré också.

Vad äter ni när magen krånglar?

Mår oxå illa till o från för mig är det tvärtom att jag blir hård i magen försöker äta pumpa o solrosfrön o dricka mycket vatten.
  • mammsen79
    Sonaten skrev 2019-01-05 18:09:09 följande:

Jag har mejlat den som jag trodde verkade vara initiativtagare för den gruppen, men har inte fått någon respons. Vet du vem jag kan fråga för att få komma med i fb-gruppen? :)

Samma här inte fått något svar.
  • mammsen79
    Sunshine4life skrev 2019-01-06 19:22:58 följande:

Hej!

Vecka 8 här (7+1) och har ultraljud i veckan för att kolla så att allt är okej. Har inte vågat ta ut något än, eller gå med i någon grupp pga rädd för missfall. Har symtom fortf så hoppas att det rullar på.

Men jag går gärna med i den hemliga facebookgruppen efter mitt VUL om allt ser bra ut och hjärtat tickar, hur gör jag? 

Kram!

Hur mår du? Jag mår väldigt illa till och från
Svar på tråden Bf augusti 2019