• Micec

Gravid BF slutet av juli/augusti

såhäe såg mina test ut, från ruvardag 4 till idag. Har BIM imon.

• Micec
    Honsomlängtar skrev 2018-11-20 08:54:29 följande:

Fler än jag som knappt känner sig gravida? Ont i brösten gör de som mest på morgonen sen ömmar de då och då under dagen.

Känner mig inte heller gravid. Har inte en enda gnutta ont o brösten, nada! De enda jag känner är att det ilar och drar runt livmodern...

Är dock väldigt sjuk nu , har feber och är sjukt förkyld, usch!! orolig att de skadar embryot!!!
  • Micec

så roligt och grattis allihopa!!!

Ska vi göra en fb grupp så följs vi åt där, känns lättare o skriva mer spontant där? någon som vet hur man gör en helt hemlig sådan grupp?:)

• Micec
    Honsomlängtar skrev 2018-11-21 09:26:29 följande:

Detta är så nytt för mig då de e första barnet, men i vilken vecka börjar hjärtat slå?

För tänkte boka privat ultraljud den veckan sen om de inte är så att man får ett här där jag bor runt den tiden

hjärtat börjar slå när embryoet är tre veckor. så blir i vecka 7!:)
  • Micec

hmmm, verkar som att alla måste va vänner me mig på facebook för att ja ska kunna lägga till folk i gruppen om den ska va hemlig...

• Micec

hmmm, verkar som att alla måste va vänner me mig på facebook för att ja ska kunna lägga till folk i gruppen om den ska va hemlig...

• Micec

Alla som vill vara med i gruppen på fb måste lägga till mig som vän på fb, först då kan jag bjuda in er!

Jag heter Mimmi Nilsson Fri där, finns bara en som heter så tror jag, en selfiesom profilbild, blond :) skriv när ni skickat vänförfrågan så jag accepterar o lägger till rätt personer

• Micec
    Honsomlängtar skrev 2018-11-21 10:22:32 följande:

Kommer folk kunna se att jag är med i den gruppen ( vänner och familj?) vi tänkte nämligen vänta med att gå ut med de

Nej inget kommer se ! bara medlemmar som kan se vilka som är med 100%, skaa inte hwllee berätta för någon än!!:)
  • Micec

har lagt till :D fler medlemmar vill vi ha! Lägg till mig som vän så bjuder jag in er

• Micec

Vill ni vara med i hemlig fb grupp så lägg till mig på fb så bjuder jag in er, Mimmi Nilsson Fri , på fb.

• Micec

Ingen mer som vill vara med i gruppen? jag är så ivrig så, haha

• Micec

puffar upp tråden lite :) någon mer som vill va med i FB gruppen??:)

• Micec

så bra!! någon mer som hittat hit som vill vara med i fb gruppen:)?

• Micec
    whydoyoucare skrev 2018-11-26 19:09:03 följande:

Hej!

Jag är enligt min egna räkning BF 16/7, går in i v 8 imorgon. Är det okej att vara med i er fb-grupp, även fast jag kanske inte direkt är BF slutet på juli? 

Skulle vara så roligt att få kontakt med andra & dela tankar 

Såklart! lägh till mig så bjuder jag in dej i gruppen:)
Svar på tråden Gravid BF slutet av juli/augusti