Inlägg från: Fliisa |Visa alla inlägg
  • Fliisa

Gravid BF slutet av juli/augusti

Hej! Grattis till plusset!

Har oxå precis plussat efter många års kämpande, men bara andra insättningen. Är beräknad till slutet av juli. Just nu kämpar jag mot oron att testet hade fel. Detta är vårt första plus, och om allt funkar (ta i trä) vårt första barn.

Jag är 35 och min man snart 40, så har ju även oron att man inte ska hinna innan det blir för sent, om detta inte skulle funka.

Har du några känningar? Jag har molvärk, typ mensvärk, tydligen livmodern som växer (hoppas jag).

• Fliisa

Vi har gjort vå ivf på sahlgrenska i göteborg. Superbra där ju!

Plus på ruvdag 7 redan! Jag vågade inte testa så tidigt, väntade till dag 10, satte in ett 5 dagars så det skulle varit på dag 12. Men vem orkar vänta?

Har skrivit in mig hos mvc idag och tid till nästa vecka. Jag trodde att man skulle vänta längre, men men, kan ju vara skönt å få komma dit snabbt å kolla så saker å ting ser bra ut.

Är så orolig att det var falskt poitivt (även om jag vet att sannolikheten är väldigt låg) och att avsaknaden av mens och känningarna bara beror på lutinus. Oro är tydligen inte logisk...

Fler än jag som känner att det typ inte kan gå fort nog nu innan man kan få se lite resultat, en mage... sparkande små fötter osv...

Svar på tråden Gravid BF slutet av juli/augusti