• SwiftD

Hot mot rikets säkerhet, ingen bryr sig?

THE TRILATERAL COMMISSION

The Trilateral Commission was formed in1973 by private citizens within Council of Foreign Relations and

Bilderberg Group by people like David Rockefeller, Henry Kissinger and Zbigniew Brzezinski.

EUROPEAN GROUP - Sweden members

Annie Lööf, Member of Parliament and Leader of the Centre Party, Stockholm

Carl Bildt, Co-Chair, European Council on Foreign Relations; former Minister of Foreign Affairs of Sweden; former Chairman, Kreab Group of public affairs companies; former Chairman, Nordic Venture Network, Stockholm; former Member of the Swedish Parliament, Chairman of the Moderate Party and Prime Minister of Sweden; former European Union High Representative in BosniaHerzegovina & UN Special Envoy to the Balkans

Maria Rankka, Chief Executive Officer, Stockholm Chamber of Commerce, Sweden

Magnus Schöldtz, Senior Advisor, Wallenberg Foundations AB; former Swedish Ambassador, Stockholm

Tove Lifvendahl, Political Editor-in-Chief, Svenska Dagbladet, Stockholm

Jacob Wallenberg, Chairman, Investor AB; Vice Chairman, ABB Ltd, Ericsson AB, SAS AB/Scandinavian Airlines, Stockholm

DAVID ROCKEFELLER FELLOWS - Sweden members

Claudia Olsson, CEO, Exponential AB, Stockholm (DRF Representative)

FORMER MEMBERS IN PUBLIC SERVICE

Anna Ekström, Minister for Upper Secondary School and Adult Education and Training, Ministry of Education and Research, Stockholm

Sauce:

http://trilateral.org/download/files/membership/TC_list_4_2018(3).pdf

https://en.wikipedia.org/wiki/Trilateral_Commission

Jag skrev inlägget på engelska först, orkar inte skiva om det. För er som har svårt att läsa engelska så finns det flera artiklar om ämnet, bland annat här:
    www.expressen.se/debatt/elitorganisationen-som-annie-loof-talar-tyst-om/

Så min fråga är, vad tycker ni om att vår eventuellt ny statsminister eller utrikesminister är medlem i ett hemligt glabalt sällskap utan insyn?
    Är detta ett hot mot rikets säkerhet?

Detta strider mot allt ett fritt samhälle bygger på, hemlighetsmakeri är grogrunden för korruption.Borde vi inte sträva efter insyn och öppenhet?
  • Svar på tråden Hot mot rikets säkerhet, ingen bryr sig?
  • SwiftD
    SwiftD skrev 2018-11-19 21:35:32 följande:
    Att behålla och stärka den makt de har över alla människor på jorden, att åtminstone låta makten behållas inom blondsbanden i släkten. Deras våta dröm är troligen någon form av evigt liv.

Med din dåliga attityd så kan du kolla upp de underjordiska komplexen själv, men du saknar troligen förmågan att undersöka och analysera saker för du är lat och förväntar dig omedelbar belöning i ditt nerpundade belöningssytem mellan öronen.
    maps.google.com/maps&z=17&t=h&hl=sv-SE&gl=US&mapclient=embed&q=Little%20Saint%20James%20St%20Thomas%2000802%20Amerikanska%20Jungru%C3%B6arna
    https://www.google.com/maps/place/Little+Saint+James/@18.2999544,-64.8267928,960m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x8c051168d7542dc5:0x110473b6198e7717!8m2!3d18.300278!4d-64.825556?hl=sv-SE
  • Trent
    SwiftD skrev 2018-11-19 21:35:32 följande:

Att behålla och stärka den makt de har över alla människor på jorden, att åtminstone låta makten behållas inom blondsbanden i släkten. Deras våta dröm är troligen någon form av evigt liv.

Med din dåliga attityd så kan du kolla upp de underjordiska komplexen själv, men du saknar troligen förmågan att undersöka och analysera saker för du är lat och förväntar dig omedelbar belöning i ditt nerpundade belöningssytem mellan öronen.

maps.google.com/maps&z=17&t=h&hl=sv-SE&gl=US&mapclient=embed&q=Little%20Saint%20James%20St%20Thomas%2000802%20Amerikanska%20Jungru%C3%B6arna

Du påstår att "dem" har/haft sexslavar i underjordiska komplex. Om du vill att andra ska tro på det får du presentera bevis. Annars intar jag grundinställningen att dem inte haft sexslavar i underjordiska komplex.

Förresten om de redan har makt över alla människor hur kan du tillåtas skriva det här? Du måste ju vara livrädd!
  • Sandraberg
    SwiftD skrev 2018-11-18 21:00:52 följande:
    Du förstår inte, symbolismen är en del av deras tro. Den är viktig för dem. DEM är inte ateister om vi säger som så...
    Vad tror de på då?

• Sandraberg
    SwiftD skrev 2018-11-18 21:00:52 följande:
    Du förstår inte, symbolismen är en del av deras tro. Den är viktig för dem. DEM är inte ateister om vi säger som så...
    Vad tror de på då?

• SwiftD
    Trent skrev 2018-11-20 07:14:52 följande:
    Du påstår att "dem" har/haft sexslavar i underjordiska komplex. Om du vill att andra ska tro på det får du presentera bevis. Annars intar jag grundinställningen att dem inte haft sexslavar i underjordiska komplex.

Förresten om de redan har makt över alla människor hur kan du tillåtas skriva det här? Du måste ju vara livrädd!
    Jeffrey Epstein ö är välkänd vi namnet "Orgy Island".
    Jeffrey Epstein är dömd för sex med minderårig.
    Massa kända personer har besökt denna ö av uppenbara skäl.
    Källa: https://www.foxnews.com/us/flight-logs-show-bill-clinton-flew-on-sex-offenders-jet-much-more-than-previously-known

Denna länken fanns tidigare aktiv på Instagram från Ray Chandler som själv är ett offer och troligen senare medhjälpare till dessa äckel.
    http://www.instagram.com/p/b7-nofzf6_/?hl=en&taken-by=ray.chandler
    Någon tog en skärmdump på bilden (såg den själv när den lågg uppe)

Kamera 10 är bland de mer intressanta...

Ray Chandler med Eminem och Bill
    Bildresultat för ray chandler

Relaterad bild
    Ray Chandler verkade använda Instagram för att göra reklam för nya sexslavar och dessa bilder lades ut. Man kan se på kommentarerna vad det gick ut på.
    Bildresultat för ray chandler instagram

Här skriver Ray Chandler om sitt jobb och visar en kamera och en symbol som FBI har redovisat vad den betyder, detta är ingen slump.
    Bildresultat för fbi pedo symbols
    Du kan även kolla noga på ön vart alla vägar leder och om du gräver lite i informationen kring denna ö så förstår du att man grävt en hel del på ön.

Detta påstås vara en hiss som går ner till komplexet men är kamoflerad att se ut som något annat. Glasdörrarna är endast en fasadbeklädnad och i kupolen ska det finnas en hissmotor. Tro vad du vill...
    Bildresultat för epstein island

Fler ingångar på ön:
    Bildresultat för epstein island underground entrance

Bildresultat för epstein island underground entrance

Så vad har vi lärt oss?
    1. Jeffrey Epstein är pedo och äger en ö.
    2. Bill Clinton och Ray Chandler åker ditt tillsammans enligt bild och dokument (se länk).
    3. Ray Chandler gör reklam för sexslavar.
    4. Ray Chandler lägger ut en skärmdump från ett övervakningskamerasystem.
    5. Det finns flera ingångar i berget på 
    Jeffrey Epsteins ö.

Förväntar du dig mer bevis än så? Du måste inse att dessa människor har alla makt i världen att se till att detta hålls hemligt och det är precis inte bara att gå i land och undersöka. Läs om detta, var inte lat om du nu verkligen vill veta vad som pågår utanför medias bild.
  • Trent
    SwiftD skrev 2018-11-20 11:18:46 följande:

Jeffrey Epstein ö är välkänd vi namnet "Orgy Island".

Jeffrey Epstein är dömd för sex med minderårig.

Massa kända personer har besökt denna ö av uppenbara skäl.

Källa: www.foxnews.com/us/flight-logs-show-bill-clinton-flew-on-sex-offenders-jet-much-more-than-previously-known

Denna länken fanns tidigare aktiv på Instagram från Ray Chandler som själv är ett offer och troligen senare medhjälpare till dessa äckel.

www.instagram.com/p/b7-nofzf6_/&taken-by=ray.chandler

Någon tog en skärmdump på bilden (såg den själv när den lågg uppe)

Kamera 10 är bland de mer intressanta...

Ray Chandler med Eminem och Bill

Ray Chandler verkade använda Instagram för att göra reklam för nya sexslavar och dessa bilder lades ut. Man kan se på kommentarerna vad det gick ut på.

Här skriver Ray Chandler om sitt jobb och visar en kamera och en symbol som FBI har redovisat vad den betyder, detta är ingen slump.

Du kan även kolla noga på ön vart alla vägar leder och om du gräver lite i informationen kring denna ö så förstår du att man grävt en hel del på ön.

Detta påstås vara en hiss som går ner till komplexet men är kamoflerad att se ut som något annat. Glasdörrarna är endast en fasadbeklädnad och i kupolen ska det finnas en hissmotor. Tro vad du vill...

Fler ingångar på ön:

Så vad har vi lärt oss?

1. Jeffrey Epstein är pedo och äger en ö.

2. Bill Clinton och Ray Chandler åker ditt tillsammans enligt bild och dokument (se länk).

3. Ray Chandler gör reklam för sexslavar.

4. Ray Chandler lägger ut en skärmdump från ett övervakningskamerasystem.

5. Det finns flera ingångar i berget på Jeffrey Epsteins ö.

Förväntar du dig mer bevis än så? Du måste inse att dessa människor har alla makt i världen att se till att detta hålls hemligt och det är precis inte bara att gå i land och undersöka. Läs om detta, var inte lat om du nu verkligen vill veta vad som pågår utanför medias bild.

Ursäkta men jag bad om bevis. Inte en massa lösryckta teorier och bilder som det inte går att följa med i. Jag kanske var otydlig.

Vad har du för BEVIS för att dem har sexslavar i underjordiska komplex?
  • SwiftD
    Sandraberg skrev 2018-11-20 11:08:40 följande:
    Vad tror de på då?
    Någon form av gamal satanism, jag är inte så brutalt intresserad i deras dyrkan av figurer och offerritualer. Det är Horusögat, Uggla, Ormar, Djävulen och massa annat. Vad jag förstår så är det en gamal religion som troligen funnits väldigt länge. Exakt hur dessa symboler är kopplade vet jag ej, men ormen är troligen en symbol för djävulen i biblen. Alla religioner är i stort sätt sammankopplade.

Jag vill poängtera att jag inte är intresserad av detta ämne då det är irrelevant för mig. Vad de än sysslar med så är det deras brott mot mänskligheten som är relevant.

Bohemian Grove där man tillber någon uggla.
    Bohemian Grove
    Bildresultat för bohemian grove

Vartikanstaten insida
    Bildresultat för pope snake
    Utsida
    Bildresultat för pope snake

Eye of Horus
    Bildresultat för eye of horus

Här är en dokumentär om religion, kolla på den så ger det en grund i hur religioner uppståt.

">

• SwiftD
    SwiftD skrev 2018-11-20 12:25:04 följande:
    Bevis är något som presenteras i en domstol.
    Polisen utreder brott ut efter misstanke.

Vad förväntar du dig? En utredning och domstolsbeslut adresserat och postat i brevlådan?

Du ser inga samband och varningsflaggor när du ser de bilder jag presenterat?
    Din granne skulle troligen kunna köra bordell och knarkförsäljning utan att du skulle märkt ett smack.

Om du inte kunde följa den röda tråd och sammanfattning som jag gav dig så kan jag inte hjälpa dig mer. Du verkar helt naiv och verklighetsfrånvarande.
    Tillägg:

Information till naiva människor:

FN har gjort en grov be­räk­ning att cirka 1,2 mil­joner barn ut­sätts för människo­handel varje år. Men siffran är väldigt osäker. Handel med männi­skor, inklusive barn, är idag den tredje största brotts­liga verk­sam­heten i världen, näst efter narkotika- och vapen­handel.

Källa:
    unicef.se/fakta/handel-med-barn
  • Trent
    SwiftD skrev 2018-11-20 12:25:04 följande:

Bevis är något som presenteras i en domstol.

Polisen utreder brott ut efter misstanke.

Vad förväntar du dig? En utredning och domstolsbeslut adresserat och postat i brevlådan?

Du ser inga samband och varningsflaggor när du ser de bilder jag presenterat?

Din granne skulle troligen kunna köra bordell och knarkförsäljning utan att du skulle märkt ett smack.

Om du inte kunde följa den röda tråd och sammanfattning som jag gav dig så kan jag inte hjälpa dig mer. Du verkar helt naiv och verklighetsfrånvarande.

Ur Svensk ordbok under uppslagsordet "bevis":

"faktum eller om­ständighet som an­vänds för att demonstrera riktigheten hos ett på­stående"

Det förväntar jag mig. Har du något sådant?
  • SwiftD
    Trent skrev 2018-11-20 15:24:25 följande:
    Ur Svensk ordbok under uppslagsordet "bevis":

"faktum eller om­ständighet som an­vänds för att demonstrera riktigheten hos ett på­stående"

Det förväntar jag mig. Har du något sådant?
    Just de... en bra liknelse kommer här...

Du ser en film på bio och sitter helt spänd in i det sista och jublar "Omg!! Det trodde jag aldrig... vilken twist!"

När jag ser filmen, 10 minuter in... "Okej... han är badguy och han kommer backstabba dem i slutet."
Svar på tråden Hot mot rikets säkerhet, ingen bryr sig?