Börja studera eller göra som FK vill och vänta?
Jo innan jag skaffar barn.
Jo innan jag skaffar barn.
Läkaren sa att de prover han tog i våras inte visade på någonting. Nu måste jag försöka få till stånd en sömnutredning. Typ att man sover med en maskin som mäter djupsömnen osv. Ska prata med läkaren igen, missade att ta upp det när jag träffade honom.
Därför att jag behöver sova mellan 10-12 timmar per natt och inte mellan 6-10 som jag inte vet var du har fått från.
Dock strax under vad jag har idag. Och som det ser ut idag går det knappt ihop.
Men, hallå.... du skrev ju själv i ett tidigare svar till TS att det INTE var normalt att sova i 10 timmar. Hur ska du ha det?
Det jag menade var att det kanske inte är direkt onormalt men ovanligt och bör utredas. Att sova mellan 10-12 timmar varje natt har inte till vanligheten bland svenska befolkningen och bör utredas.
Inga poäng alls utan IG i alla kurser förutom webbdesign som jag fick G på. Men tyvärr står inte alla kurser med i det samlade betygsdokumentet. T. ex. saknas matten som jag vet att jag deltog i.
Nej jag är inte lat. Träna flera dagar per vecka i 6 år kallar inte jag lathet. Släktforska och utreda hela sin släkt bak till 1200-talet kallar jag inte heller lathet.
Ja men jag borde ju ha fått åtminstone IG i alla fall eftersom jag vet att jag deltog en del i kursen även om frånvaron var rätt hög.
Jo, det kan det visst göra.