Ärdetminturnu skrev 2019-02-15 17:55:42 följande:
Det är ok, nog mest jag som känner mig stressad och att tiden rinner ut. Låter drastiskt men man vet ju hur chanserna blir sämre och riskerna högre över 35.
Nej jag har inte berättar än för min chef. Har sagt att jag vill vara ledig 25e eller 26e för att hjälpa mina föräldrar med en grej så tänkte ta ut en semesterdag då. Men håller med, det blir svårt i längden att hitta på en massa ursäkter. Men jag har en bra chef så jag tror jag kommer berätta om första försöket inte lyckas.
Spännande att se hur det ligger till på onsdag oavsett! Är ju min första gång så allt är nytt.
Jo, tyvärr är det så, håller tummarna att ni inte ska behöva många försök, tycker att månaderna flyger iväg trots att man tycker det går sakta.
Okej, svårt med arbetsplatsen tycker jag, inte jättesugen på att gå in på det men ju längre det går ju svårare kommer det bli. Jag jobbar på industri med majoriteten män, och min chef har Hållt tystnadsplikten sådär förut. Men jag tror han skulle kunna vara tyst om detta. Hur är det med era vänner och familj då? Vet de något?
Ja samma här, för tillfället ser jag allt ned skräckblandad förtjusning!