Sasso122 skrev 2019-01-15 18:35:11 följande:
Jag har 1,4. Efter den andra avbrutna behandlingen (på grund av endast 1 äggblåsa) så bytte dem hormoner från Bemfola till Elonva och Menopur vilket jag svarade mycket bättre på och sist fick jag ihop 6 st äggblåsor.
För mig har det tagit 5-6 dagar innan jag har börjat känna något men det är ju väldigt individuellt. Så att du inte börjat känna något ännu tycker jag inte är något som du ska oroa dig för.
Är också väldigt spruträdd så det är min sambo som ger mig injektionerna. Tar du dem själv?
Aha, jag ligger på låga 0,36. Men de såg ändå omogna äggblåsor på UL vid första besöket så jag håller tummarna för att det blir några stycken i alla fall. Jag tar oxå Bemfola nu, men som jag förstod det kommer vi bara att göra ett försök, om inte det funkar föreslog läkaren att vi går vidare direkt med äggdonation, men jag har lite svårt att acceptera den tanken även om läkaren säkert har rätt.
Nä, fy, sambon tar sprutorna! Jag kan inte ens titta när han tar dom och har svårt att ligga still. Bemfolan är ändå snäll, imorgon börjar vi med Fyremadelen, den gör mig ännu mer nervös när jag läser om alla som får blåmärken av den!