LinneaWookie skrev 2018-12-04 14:20:52 följande:
Hej alla <3
Tänkte hoppa in här jag med!
Jag och min sambo gjorde en omgång med återförande av färskt embryo (2-dagars) den 14e oktober nu i år, blev gravid men fick tyvärr missfall i vecka 8 Det var det mest fruktansvärda jag varit med om hittills i mitt liv, utan tvekan, och jag har känt hela tiden att jag vill köra på direkt med FET (vi har två st 2-dagars i frysen) och inte vänta ens en cykel...Tomheten blev så stor efter missfallet att det kändes olidligt för mig att vänta.
Vid besöket direkt efter MF sa min gynekolog att de gärna väntar en cykel för att se så att allt är regelbundet (precis som jag misstänkte), så jag ställde in mig på det trots att det var jobbigt.
Det känns definitivt lättare nu än för två veckor sedan, men jag kontaktade ändå kliniken idag när jag plussat på ÄL-sticka, och fick gå och kolla slemhinnan direkt. Till min stora förvåning sa hon att vi absolut kan köra på nu direkt, då det såg så fint ut, så nu bokade vi in att göra FET nu på torsdag f.m! <3
Håller alla tummar för både alla er och för mig själv, så hoppas vi på det bästa!
Beklagar missfallet. Vi låg ju lika förra ruvandet o minns att du plussade :(. Jsg kommer göra fet med femdagars nästa måndag! Kommer köra i naturlig cykel och kommer bara ta 3 st ovitrellesprutor, inget lutinus! Hoppas du inte är alltför nere, förstår att det måste vara fruktansvärt... kram!