Känner mig förnedrad och kränkt :(
Anonym (Bollocks) skrev 2018-11-10 07:03:48 följande:
Vaddå, otrohet är ju så pass vanligt idag att det knappt ens ses som upprörande längre. Dessutom har jag haft på känn att hon varit otrogen mot mig. Jag tänder inte på kvinnor längre, så enkelt är det. Tror visserligen hon skulle bli upprörd om hon fick veta, men då får jag ju bara upplysa henne om att vi lever 2018 nu och det mesta som var tabu förr är okej idag, bara för henne att hoppa på tåget.Trohet och "att älska i nöd och lust" är ett arv från kristendomen och i vårt sekulariserade samhälle bör vi göra oss fria från de gamla religiösa avtrycken i vår kultur.
Men kom inte och påstå att det var ok att träfa den här mannen bakom hennes rygg bara för att du "tror" att hon kanske också varit otrogen.
Vad hände med att kommunicera? Fråga henne om hon har varit otrogen, sen kan du berätta att du varit det. Sen bestämmer du dig för om du är sugen på killar eller tjejer och sen kan du fundera över hur du ska leva ditt liv.
Brakskiten i sig var givetvis otroligt fånigt och barnsligt och jag hade också bett vilken dejt det än handlade om, att sticka.